El osmo mobile 2 VIBRA
3881 6 2018-6-22
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Arthuro
New

Hola. Acabo de adquirir un osmo Mobile 2, en ciertas posiciones o momentos el osmo vibra de tal manera que hace vibrar hasta la imagen. Qué puede estar sucediendo? Por otro lado tengo un Samsung Galaxy s8 Plus y al utilizarlo de manera horizontal no me permite conectarle el micrófono a la entrada 3.5 porque no queda espacio entre el tope del osmo.
2018-6-22
Use props
DJI Paladin
Administrator
Flight distance : 318 ft

Hi, sorry for the inconvenience. Did you encounter any error message on your app? About the external microphone, please check this thread  https://forum.dji.com/thread-133889-1-1.html
2018-6-23
Use props
Diego Alvarez
New

hola, tengo el mismo Problema que Arthuro, en cuanto coloco el telefono y enciendo el Osmo mobile2 comienza a vibrar y es imposible hacer cualquier cosa con el, hay alguna forma de solucionarlo?
2019-10-2
Use props
djiuser_y4LFmmwDVdl7
New
Spain

Mi DJI OSMO MOBILE 6  vibra. Coloco el dispositivo en posición vertical y continuamente produce una vibracion que desestabiliza la imagen haciéndolo muy molesto.
2023-11-19
Use props
Jorge Meza
New
Mexico

Igual me sucede como puedo solucionarlo
2024-7-28
Use props
DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Jorge Meza Posted at 7-28 20:19
Igual me sucede como puedo solucionarlo

Hi there,
thank you for reaching out.

Could you please confirm whether you are also using the Osmo Mobile 2? If so, could you provide a brief video demonstrating the issue for improved support? We kindly ask you to provide the complete details of the problem you encountered with your DJI product. We will thoroughly review the information and ensure an accurate resolution is provided. Your satisfaction is our priority, and we are dedicated to delivering the best possible experience to our users.

Please keep us posted. Thank you for understanding.
2024-7-28
Use props
Jorge Meza
New
Mexico

Mi dji omos is 1
2024-10-7
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules