bactrimforte
lvl.3
Italy
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[ENG] Hi Pierpaolo,
the gimbal and camera is sold by most DJI dealers, you could contact the same where you bought your p3 and if it is just the gimbal without problems with the flat cable you should be able to substitute the whole piece for around 500€ (!!!). By the way in my case DJI asked me to send the craft for check & analysis, I'm quite sure to understand if there is something wrong in the software or in sensors, but I'm not so convinced to stay without my p3 for 4-6 weeks. I'm waiting a contact from DJI EU support to understand how long will take this "check & analysis". Obviously if your problem wasn't your fault, and you strictly followed the instructions, a check & analysis by DJI support, as asked from them, is it also my advice.
[ITA] Ciao Pierpaolo,
il gimbal con la cam è venduto da molti rivenditori DJI, potresti contattare lo stesso dove hai comprato il tuo p3 e se non ci sono problemi di cavi dovresti essere capace di sostituire tutto il pezzo per circa 500€ (!!!). Comunque, nel mio caso DJI mi ha chiesto di spedir loro il mio drone per un controllo e analisi, sono quasi sicuro per valutare eventuali errori nel software o nei sensori, ma non sono molto continvo di rimanere senza p3 per 4-6 settimane. Sto attendendo un contatto da parte del supporto EU di DJI per capire le tempistiche "check & analysis". Ovviamente se il tuo problema non è stato causato da te, e hai seguito alla lettera le istruzioni, un controllo da parte del supporto DJI, come richiesto da loro stessi, è anche il mio consiglio.
PS: sei P.R. la guida alpina?
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