Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
Did anyone experience this strange behaviour before
2164 18 2018-8-31
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

My DJI account and almost everything I post is redirected to

https://forum22.djicdn.com/data/ ... 2ylmousob8dll34.png

https://forum33.djicdn.com/data/ ... ai23qiddv562343.jpg

https://forum44.djicdn.com/data/ ... 1yw1jvzw1yzoy1l.png

and so on.


Hybrid analysis
2018-8-31
Use props
Paul_IA
lvl.4
Flight distance : 4959019 ft
United States
Offline

Think you may have a virus mate. Not happening to anybody else on the forum from what I can tell.
2018-8-31
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

2018-9-1
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

I'm using my computer from where I live in Eindhoven, The Netherlands. The ISP is Ziggo, UPC NL, AS6830 Liberty Global Operations B.V.
2018-9-2
Use props
Wachtberger
First Officer
Flight distance : 261509 ft
Offline

Very strange, never happens to me. I hope you'll find out what is happening there.
2018-9-2
Use props
jacksonnai
Captain
Offline

What is this? May I know what happen?
2018-9-2
Use props
jacksonnai
Captain
Offline


Well that was strange
2018-9-2
Use props
Picanoc Jack
Second Officer
Flight distance : 10318117 ft
Canada
Offline

nope never happened to me
2018-9-2
Use props
HedgeTrimmer
Second Officer
United States
Offline

From what you are posting, I believe what you are seeing is use of distributed Website for speed and access reasons as a part of cloudfront.net services.  
2018-9-2
Use props
DJI Wanda
Administrator
Offline

Hi. We apologize for the inconvenience. Is this happening only when you access DJI related websites?
2018-9-5
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

It is also happening in the past with other websites, like Hotmail, facebook, myspace, soundclick.com, acidplanet.com, store.steampowered.com and many more websites redirects or has a redirect loop and so on,.

Yesterday I also discovered that my PC is managed by a IT administrator  ? Who is that IT administrator ? I Never gave anyone the authorization to manage my computer and sabotage my computer and so on ! This must be the reason that I have so much problems on all my computers for the last years !  CHECK THE ENCLOSED PICTURE.
2018-9-5
Use props
WillyA
lvl.2
Flight distance : 34859 ft
Netherlands
Offline

It lookslike your computer is either a zombie in  some botnet or you retrieved it from a company and they forgot to lift standard company management.
In both cases ... I would completely ban it and re-install Windows from scratch and very .. very carefully: no internet connection during install, using only double checked media and first thing after re-install .. update ONLY windows and security software.

Did you try to call Bill and ask him to lift his restrictions on your computer ?
2018-9-5
Use props
B1houdini
Second Officer
Flight distance : 927927 ft
United States
Offline

Sorry for your problem.
Not sure if this will help.
I got this information from Microsoft saying that at one time or you might still have it, a virus that might have disable Windows Defender. It will give you this warning:" Your IT administrator has limited access to some areas of this app"
Hope you get your problem resolved.
2018-9-5
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

I have been to the mediamarkt.nl in Eindhoven to bring back my msi computer because of some major trouble with my computer, lucky for me it was still under warranty,.
After bringing it back 2 times because the problem was still not solved and after waiting for more then 2 months they where not able to fix the problem of this particular computer !!! I wouldlike to know the real reason of why I did not get my computer back ?
2018-11-9
Use props
HedgeTrimmer
Second Officer
United States
Offline

Ingashaba Posted at 11-9 05:09
I have been to the mediamarkt.nl in Eindhoven to bring back my msi computer because of some major trouble with my computer, lucky for me it was still under warranty,.
After bringing it back 2 times because the problem was still not solved and after waiting for more then 2 months they where not able to fix the problem of this particular computer !!! I wouldlike to know the real reason of why I did not get my computer back ?
Yesterday I also discovered that my PC is managed by a IT administrator  ? Who is that IT administrator ?

At this point...

Using a Boot-able CD (or write-protected SD card) with needed software:
Boot system from CD (SD card)
Check that system BIOS has not been tampered with,
Wipe system hard disk by patterning it with all zeros (erasing everything on system disk).
Then move on to re-installing Windows.
2018-11-9
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

Mediamarkt in Eindhoven could not explain me or give me a valid answer back on what really happend to my computer ??? They just told me that my computer was lost ??? I asked them to investigate this but they told me that they can't assist me because of privacy matters ??? If I didn't recorded this no one would have believed me,...

2019-12-31
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

My correspondence with the mediamarkt in Eindhoven :




Chat Conversation Start

595K people like this
Retail Company
9/29/19, 5:44 PM

riends
Create
Friend Requests
Messages
Notifications
Account Settings

MediaMarkt NL
@mediamarktnl
Home
Posts
Videos
Photos
Locations
Events
About
Community
Create a Page


Liked
Following
Share
More
Shop Now
Send Message
ABOUT MEDIAMARKT NL
Our Story
MediaMarkt, de grootste electronica-keten met 50 winkels in Nederland. Webshop: www.mediamarkt.nl
Vol...
See More
CommunitySee All
Highlights info row image
594,491 people like this
Highlights info row image
573,166 people follow this
AboutSee All
Highlights info row image
088 – 4640464
Highlights info row image
Typically replies within a day
Send Message
Highlights info row image
www.mediamarkt.nl
Highlights info row image
Retail Company · Electronics Store
Highlights info row image
Suggest Edits
Page Transparency
See More
Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page. See actions taken by the people who manage and post content.
Page created - December 16, 2009
English (US) · Nederlands · Français (France) · Frysk · Español
Information about Page Insights Data
Privacy · Terms · Advertising · Ad Choices · Cookies ·
More
Facebook © 2019

‎Vincent Rogiest‎ to MediaMarkt NL
19 hrs ·
Media Markt

Referentienummer vraag: 181022-010153
Gemaakt op: 22/10/2018 12:24
Laatst bijgewerkt op: 22/10/2018 12:24

Beste klant,

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.

Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen. Wij streven ernaar om je binnen 48 uur van een antwoord te voorzien. Wil je sneller antwoord op je vraag? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen op onze klantenservicepagina.

Onze klantenservice slaat alle berichten geautomatiseerd op. Wij verzoeken je dan ook vriendelijk het kenmerk in de onderwerpregel te laten staan als je een reactie op of vervolgvragen over deze e-mail stuurt.
Het kenmerk ziet er als volgt uit: [Incident: 181022-010153], inclusief vierkante haakjes. Het berichtenverkeer blijft zo voor jou en voor ons overzichtelijk.

181022-010153
Je kunt jouw vraag bijwerken met aanvullende informatie door middel van een reply op deze e-mail.
Klant Door Web service (Vincent Rogiest) (22/10/2018 12:24)
Dear ladies and gents,

Ik heb bij jullie een computer gekocht met garantie, na een paar maanden heb ik die computer terug gebracht naar de mediamarkt omdat ik al weer problemen heb met mijn computer, na meer dan 1 maand is het probleem nog niet verholpen. Het is nu al de 2de keer dat ik deze computer met garantie bij de mediamarkt in Eindhoven heb geretourneerd. Ik vroeg ook 1 keer of ik de vestigings manager kon spreken omdat de communicatie heel erg slecht liep met het retourneren van een ander product,. Dat nog onder garantie is. Na even gewacht te hebben kwam er een volwassen man aan de balie en die vertelde mij dat hij de vestiginsmanager is,. Ik heb nochtans gekeken op internet wie de vestigingsmanager is van de mediamarkt in eindhoven en zag met volle verbazing dat het iemand anders is,...Jammer dat ze mijn meldingen niet serieus nemen. Ik heb ook voorgesteld aan de medewerker aan de balie om samen naar de politie toe te stappen omdat ik vermoed dat er misbruik word gemaakt van mijn accounts en ik al jaren zie dat het internet verkeer redirected is en ook redirect loops vertoont en nog veel meer,. Ik kan bijvoorbeeld mijn beste vrienden die ik toen had buiten nederland niet eens contacteren via facebook, MySpace and so on,.
Met vriendelijke groet,

Jouw MediaMarkt-team

MediaMarkt
Wilhelminakade 161
3072 AP Rotterdam
contact@mediamarkt.nl
088 4640464
KvK-nummer: 24471203
BTW-nummer: NL.821222296.B01 "Contact
"Algemene voorwaarden
"Privacy policy

Volg ons op:
facebook twitter youtube
MediaMarkt is gecertificeerd lid van Thuiswinkel.org:
Thuiswinkel waarborg Thuiswinkel waarborg

[---001:002102:15692---]
1 Comment

Vincent Rogiest
Like
Comment
Share
Comments
Oldest
MediaMarkt NL
MediaMarkt NL Hoi Vincent, zou jij mij een PB kunnen sturen met je gegevens en je vraag, dan kijk ik wat ik voor je kan doen! Ik hoor graag van je! ^ Agnes
Hide or report this
Like
· Reply · 6h
Vincent Rogiest

MediaMarkt
MediaMarkt is Europa's nummer één winkelketen voor consumentenelektronica. Niet alleen het grootste assortiment onder één dak, maar ook altijd de nieuwste en innovatiefste producten.
mediamarkt.nl



Mijn simpele vraag was




Of de directeur van de mediamarkt en de korpschef van de politieenier iets van afweten ?
Ik heb bij jullie een computer gekocht met garantie, na een paar maanden heb ik die computer terug gebracht naar de mediamarkt omdat ik al weer problemen heb met mijn computer, na meer dan 1 maand is het probleem nog niet verholpen. Het is nu al de 2de keer dat ik deze computer met garantie bij de mediamarkt in Eindhoven heb geretourneerd. Ik vroeg ook 1 keer of ik de vestigings manager kon spreken omdat de communicatie heel erg slecht liep met het retourneren van een ander product,. Dat nog onder garantie is. Na even gewacht te hebben kwam er een volwassen man aan de balie en die vertelde mij dat hij de vestiginsmanager is,. Ik heb nochtans gekeken op internet wie de vestigingsmanager is van de mediamarkt in eindhoven en zag met volle verbazing dat het iemand anders is,...Jammer dat ze mijn meldingen niet serieus nemen. Ik heb ook voorgesteld aan de medewerker aan de balie om samen naar de politie toe te stappen omdat ik vermoed dat er misbruik word gemaakt van mijn accounts en ik al jaren zie dat het internet verkeer redirected is en ook redirect loops vertoont en nog veel meer,. Ik kan bijvoorbeeld mijn beste vrienden die ik toen had buiten nederland niet eens contacteren via facebook, MySpace and so on,. Ik heb hierdoor feel tijd verloren en schaade geleden waar zijn al de bestanden ? En de backups ? en dan heb ik het niet eens over al die jaren waar ik letterlijk en figuurlijk word geterroriseerd op het internet daarom dacht ik ga een goede computer kopen zodat ik mischien die problemen kan oplossen, deze computer had Ik gekocht met het geld van de erfenis van mijn overleden vader, deze computer had een emotionele waarde voor mij met alle gevolgen van dien
Met vriendelijke groet,




Mijn andere simpele vraag is waarom U geen grondig onderzoek doet van dit voorval. waar zijn jullie in g ? 181029-024149
Je kunt jouw vraag bijwerken met aanvullende informatie door middel van een reply op deze e-mail.
(08/01/2019 10:26)
Beste heer Rogiest,

Naar aanleiding van uw vraag betreffende de oorzaak van de klacht aan de computer, hebben wij contact opgenomen met onze service afdeling en de reparateur.
Helaas is het niet mogelijk te achterhalen wat de oorzaak van de klacht aan uw computer is geweest. De computer is door de overschreden reparatie tijd niet gerepareerd, maar geforceerd naar een koop ontbinding, waarna u het aankoop bedrag retour heeft ontvangen. Er is nooit een reparatie rapport geweest. De computer is na de koop ontbinding vernietigd, waardoor het ook niet mogelijk is om dit achteraf alsnog te bekijken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,


Met vriendelijke groet,

Klantenservice
MediaMarkt Eindhoven Centrum




Mijn andere simpele vraag is waarom U geen grondig onderzoek doet van dit voorval. Waarom gaat U niet mee met mij naar de politie om hiervan aangifte te doen ? 181029-024149
Je kunt jouw vraag bijwerken met aanvullende informatie door middel van een reply op deze e-mail.
(08/01/2019 10:26)
Beste heer Rogiest,

Naar aanleiding van uw vraag betreffende de oorzaak van de klacht aan de computer, hebben wij contact opgenomen met onze service afdeling en de reparateur.
Helaas is het niet mogelijk te achterhalen wat de oorzaak van de klacht aan uw computer is geweest. De computer is door de overschreden reparatie tijd niet gerepareerd, maar geforceerd naar een koop ontbinding, waarna u het aankoop bedrag retour heeft ontvangen. Er is nooit een reparatie rapport geweest. De computer is na de koop ontbinding vernietigd, waardoor het ook niet mogelijk is om dit achteraf alsnog te bekijken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,


Met vriendelijke groet,

Klantenservice
MediaMarkt Eindhoven Centrum




Ik kon niet eens mijn vrienden contacteren die allemaal buiten Nederland wonen !




Ik kan kon niet eens mijn ambassade contacteren in Nederland !




https://m.facebook.com/comment/r ... 6776501&ref=m_notif
m.facebook.com
m.facebook.com


9/30/19, 10:00 AM

Zoals ik all eerder probeerde te vertellen aan de mediamarkt en aan de waardelooze politie in Eindhoven,... Klopt er iets niet met het internet en inplaats dat jullie mij hebben geholpen met mijn simpele vraag gaan jullie mij juist tegen werken door dit niet grondig te onderzoeken mocht ik vandaag geen reactie terugkrijgen hiervan dan ga ik aangifte doen bij de hoofdofficier van justitie,.








Mijn simpele vraag was
Of de directeur van de mediamarkt in Rotterdam en de korpschef van de politie in Rotterdam iets van afweten ???



9/30/19, 5:36 PM


Hi Vincent! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet een duidelijk verhaal uit je berichten kan halen. Zoals ik het nu begrijp had jouw laptop een klacht. Jij hebt als ik het goed begrijp het vermoeden dat deze zijn ontstaan door cybercriminelen? Gezien de duur die de laptop bij de reparateur is geweest is de koop ontbonden en het product vernietigd en het aankoopbedrag terug ontvangen. Ik snap hieruit niet waarom er nu nog aangifte gedaan moet worden? Ik hoop dat het duidelijk is dat wij geen spyware of iets dergelijks in jouw laptop hebben gestopt tijdens de reparatie? De directeur van MediaMarkt en korpschef van Rotterdam weten hier niets van (waarom Rotterdam trouwens, gezien de reparatie in Eindhoven was aangemeld?). Natuurlijk willen we wel meewerken als jij voelt dat je niet naar behoren bent geholpeln, maar dan moet het wel duidelijk zijn waar je specifiek aangifte van wilt doen. ^Steven



9/30/19, 11:09 PM

Volgens mij ben ik meer dan duidelijk geweest, Ik heb hierdoor veel tijd verloren en schaade geleden waar zijn al de bestanden ? En de backups ? Ik heb al aangifte gedaan in het verleden, de politie vroeg nog om de computer te onderzoeken ! En nu dit ?




Dit zal ik ook op de hoorzitting vertellen aan de hoofdofficier van justitie.



10/2/19, 10:09 AM


Je hebt onlangs contact met ons gehad. Wij zijn benieuwd of we je naar wens hebben geholpen! https://survey.insocial.nl/swift ... G9yIjoiZGMyMTI3In0=

Webcare
Webcare
survey.insocial.nl



U bent all the laat zoals gewoonlijk, ik heb all aangifte gedaan ! En ik zal een copie van deze berichtgeving ook als aanvullen bewijs doorgeven aan de hoofdofficier van justitie en een copie hiervan per aangetkend vesturen vanuit amsterdam naar het hoofdkantoor van de mediamarkt,.




Aanvullend bewijs




Aangifte horizontals fraude, aangifte computer-criminaliteit




Cybercrime,.




In Eindhoven noemt de politie dat horizontale fraude,...





Hoi Vincent, het is mij niet helemaal duidelijk wat de reden is van aangifte. Maar je hebt natuurlijk altijd recht om aangifte te doen. Dan zien wij dat tegemoet. ^Sylvana
2020-1-19
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

NOBODY ASSISTED ME !!!  DJI DID NOT ASSIST ME, THE MEDIAMARKT IN EINDHOVEN DID NOT ASSIST ME BUT INSTEAD DID NOT INVESTIGATE WHAT HAPPEND WITH MY COMPUTER AND LIED TO ME, THE DUTCH POLICE DID NOT ASSIST ME EITHER THEY PUSHED ME SEVERAL TIMES OUT OF THE POLICE STATION !
https://forum.dji.com/thread-164560-1-1.html
https://forum.dji.com/thread-164564-1-1.html
https://forum.dji.com/thread-164559-1-1.html
2020-1-19
Use props
Ingashaba
lvl.3
Flight distance : 325108 ft
Netherlands
Offline

OOOHHHH,  I FORGAT TO MENSION WHY IS MERCEDES BENZ IN THE NETHERLANDS TRYING TO SPY ON ME FROM THE INTERNET LOCATION I`M USING FOR THE LAST FEW WEEKS !

IP Address Tracking 93.117.236.26
Results for IP address 93.117.236.26
IP Address        93.117.236.26
Hostname        static-26-236-117-93.thenetworkfactory.nl
ISP        Mercedes-Benz Nederland B.V./afd. itm/bs, A9H
Country        Netherlands Netherlands
Email        esabuse.nl@vodafone.com
2020-1-19
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules