Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
iOS 12.1 ready for instalment
513 26 2018-11-3
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Looks like another Apple iOS update is ready for download.
iOS 12.1 introduces Group FaceTime, adds over 70 new emoji, and includes support for Dual SIM with eSIM for iPhone XS, iPhone XS Max, and iPhone XR.

This update also includes bug fixes and improvements.




RedHotPoker
2018-11-3
Use props
DJI Natalia
Administrator

Offline

Hi there, RedHotPoker. Thanks for sharing this information with us. Have a safe flight always.
2018-11-3
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

DJI Natalia Posted at 11-3 15:02
Hi there, RedHotPoker. Thanks for sharing this information with us. Have a safe flight always.

Yes, now Don’t forget to update your tablet... ha

It’s good to be current.



RedHotPoker
2018-11-3
Use props
FatherXmas
Captain
Flight distance : 4058619 ft
  • >>>
United States
Offline

Wasn't there an update recently? Then again, Microsnot updates have been rapid fire lately.
2018-11-3
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

FatherXmas Posted at 11-3 17:28
Wasn't there an update recently? Then again, Microsnot updates have been rapid fire lately.

How about Microwave? Zapp!! Hahaha



Is there a Windows tablet for DJI drones? ;-)




RedHotPoker

2018-11-3
Use props
A CW
Captain
Flight distance : 11995407 ft
  • >>>
United Kingdom
Offline

All updated on my iPhone and iPad - no problems using the GO app's.
2018-11-4
Use props
Alex B.
Captain
Flight distance : 4622680 ft

Spain
Offline

Yep all updated on my iPad also, no issues, all is good!

Fly safely all and enjoy the hobby
Alex
2018-11-4
Use props
Woe
Captain
Flight distance : 3988570 ft
  • >>>
United States
Offline

Same here all updated without issues.
2018-11-4
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Alex B. Posted at 11-4 05:11
Yep all updated on my iPad also, no issues, all is good!

Fly safely all and enjoy the hobby

Fly safely, is also the key... to a happy life. Ha



RedHotPoker


2018-11-4
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Woe Posted at 11-4 05:21
Same here all updated without issues.

I knew you would. As always.


RedHotPoker
2018-11-4
Use props
FatherXmas
Captain
Flight distance : 4058619 ft
  • >>>
United States
Offline

RedHotPoker Posted at 11-3 17:31
How about Microwave? Zapp!! Hahaha

I wish there was a Windows program that could be used to fly. I use a Surface tablet for work, one less device to carry might be nice.
2018-11-4
Use props
FatherXmas
Captain
Flight distance : 4058619 ft
  • >>>
United States
Offline

Alex B. Posted at 11-4 05:11
Yep all updated on my iPad also, no issues, all is good!

Fly safely all and enjoy the hobby

Same here, updated and flew two batteries each with my Phantom 4 Pro and Mavic Pro. Everything worked as expected.
2018-11-4
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

FatherXmas Posted at 11-4 16:13
I wish there was a Windows program that could be used to fly. I use a Surface tablet for work, one less device to carry might be nice.

You are much better off, having a dedicated tablet for you drone flight kit.

But, we all have other needs too, besides drone abilities...


RedHotPoker
2018-11-4
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

FatherXmas Posted at 11-4 16:14
Same here, updated and flew two batteries each with my Phantom 4 Pro and Mavic Pro. Everything worked as expected.

That’s great news to learn, about both of your trouble free flights using the latest iOS update.



Thanks for sharing this valuable info. Which will help others to update without hesitation.


RedHotPoker



2018-11-4
Use props
FatherXmas
Captain
Flight distance : 4058619 ft
  • >>>
United States
Offline

RedHotPoker Posted at 11-4 16:36
That’s great news to learn, about both of your trouble free flights using the latest iOS update.

I always try to be a beacon of inspiration and hope.
2018-11-5
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

FatherXmas Posted at 11-5 12:27
I always try to be a beacon of inspiration and hope.

Normally I do too, but the last few weeks I have been under the weather, much better today.


If only the roads were clear, and no ice/snow. Weather again. Hahaha


RedHotPoker
2018-11-5
Use props
FatherXmas
Captain
Flight distance : 4058619 ft
  • >>>
United States
Offline

RedHotPoker Posted at 11-5 12:41
Normally I do too, but the last few weeks I have been under the weather, much better today.

I hope your illness isn't that flu that's going around. The small rural middle school here at one point had 150 students and 20 teachers out sick. Nasty nasty bug.At any rate, I hope you are doing much much better.

2018-11-5
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

FatherXmas Posted at 11-5 16:38
I hope your illness isn't that flu that's going around. The small rural middle school here at one point had 150 students and 20 teachers out sick. Nasty nasty bug.

Yeah, afraid so. I was sick for over a lousy month with mine.

It was pretty nasty for sure. I never coughed up so much, or blew it out the proboscis.

Feeling fine now, all good. I still need to get a flu shot. Hahaha


RedHotPoker
2018-11-5
Use props
FatherXmas
Captain
Flight distance : 4058619 ft
  • >>>
United States
Offline

RedHotPoker Posted at 11-5 16:42
Yeah, afraid so. I was sick for over a lousy month with mine.

It was pretty nasty for sure. I never coughed up so much, or blew it out the proboscis.

Good to hear you're doing better!
2018-11-5
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

FatherXmas Posted at 11-5 16:43
Good to hear you're doing better!

Yeah, thanks bro. It was a B.

I have been sick before, but at this age, it really kicked the crap out of me.

Literally and figuratively. Haha



RedHotPoker
2018-11-5
Use props
Damon1964
lvl.2
United Kingdom
Offline

i see here you have answered the PM i sent you
2018-11-18
Use props
Damon1964
lvl.2
United Kingdom
Offline

i see here you have answered the PM i sent you
2018-11-18
Use props
embayweather
Captain
Flight distance : 556667 ft
United Kingdom
Offline

RedHotPoker Posted at 11-3 15:48
Yes, now Don’t forget to update your tablet... ha

It’s good to be current.

I take 40 tablets a day. Do I have to update them all??
2018-11-18
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Damon1964 Posted at 11-18 03:47
i see here you have answered the PM i sent you

Again, reload the app.


RedHotPoker
2018-11-18
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

embayweather Posted at 11-18 06:48
I take 40 tablets a day. Do I have to update them all??

No, just put them all in the blender and mix a smoothie. Haha

Freeze and serve. Haha



RedHotPoker
2018-11-18
Use props
embayweather
Captain
Flight distance : 556667 ft
United Kingdom
Offline

RedHotPoker Posted at 11-18 12:22
No, just put them all in the blender and mix a smoothie. Haha

Freeze and serve. Haha

Capital idea. Or add milk and have a shake.
2018-11-19
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

embayweather Posted at 11-19 04:38
Capital idea. Or add milk and have a shake.

Please don’t shake, rattle, and then roll on the floor. Haha



RedHotPoker
2018-11-19
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules