Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
problème de mise à jour phanthom 4
2237 3 2019-7-1
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Addrone
lvl.1
Flight distance : 102 ft
France
Offline

Bonjour à tous,

Depuis peu mon phanthom 4 ne se connecte plus sur dji go 4, je n'ai plus le retour video.
Après vérifiation du drone il y avait une mise à jour à faire.
J'ai essayé avec dji go  4 mais sans succès ainsi que sur assistant 2 mais pareil sans succès.
A fin du téléchargement il y a une erreur.
J'ai changé le câble de la nacelle pensant que cela venait d'un problème de nappe mais sans succès.
Quelqu'un aurait-il eu une idée à ce problème ?
Merci de vos retours.
UN D

2019-7-1
Use props
DJI Tony
Administrator

Offline

Hi, we're sorry for the inconvenience. May we know what error message did you encounter during the firmware update? You may also try to delete and re-install the DJI Assistant 2 to see if there will be changes. The latest version of the DJI Assistant 2 can be downloaded using this link: https://www.dji.com/downloads. Please keep us posted on the latest progress.
2019-7-9
Use props
djiuser_m0L7jJOYEvKJ
New

French Guiana
Offline

DJI Tony Posted at 2019-7-9 14:05
Hi, we're sorry for the inconvenience. May we know what error message did you encounter during the firmware update? You may also try to delete and re-install the DJI Assistant 2 to see if there will be changes. The latest version of the DJI Assistant 2 can be downloaded using this link: https://www.dji.com/downloads. Please keep us posted on the latest progress.

Bonjour j ai un soucis avec mon drone phantom 4 pro....la mise a jour logiciel se bloque a 24% et impossible de connecter la radiocommande au drone....une solution svp?
2023-5-15
Use props
DJI Tony
Administrator

Offline

djiuser_m0L7jJOYEvKJ Posted at 5-15 12:16
Bonjour j ai un soucis avec mon drone phantom 4 pro....la mise a jour logiciel se bloque a 24% et impossible de connecter la radiocommande au drone....une solution svp?

Hi there. We're sorry you're experiencing such concerns. Did you use the DJI Assistant 2 for Phantom to update the drone/RC firmware? Or the DJI Go 4 app? Please keep us updated.
2023-5-16
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules