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Keine Rückmeldung nach Reklamation
351 5 2020-12-13
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o(^-^)o
Beisl
lvl.2
Flight distance : 59564 ft
Germany
Offline

Ich habe direkt bei dji ein mini2 fliegen More Combo gekauft. Die Drohne wurde am 13.11.2020 geliefert Bei der Inbetriebnahme hat sich ihr ausgestellt, dass ausgestellt von den 3 Akkus eines defekten Krieges. Nach dem einsetzen des Akkus war es nicht möglich die abdeckungsklappe zu schließen. Bei den den anderen Akkus funktioniert es. Ich habe das Problem beim dji Kundenservice gemeldet und den Akku nach ich ein Retourenschein erhalten habe am 18.11.2020 an dji gesendet. Nach mehreren e Mails, Telefonaten und Live Chats mit dem dji Kundenservice bekomme ich keinerlei Rückmeldung über den verbleib des Akkus. Anscheinend liegt bei dji der Fokus nur auf dem Verkauf. Sobald man eine Reklamation (Garantiefall) an den dji Kundenservice wird man mit dem Problem alleingelassen. Der defekte Akku ist im dji Reparaturcenter und ich bekomme wie bereits Rückmeldung, kein Ersatz Akku, bzw. eine Rückerstattung.

2020-12-13
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DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Online

We are sorry to read about your frustrations with our customer service. Allow us to help you with this. You are using our English customer service, I will use Google Translate if that is fine to address your issues, and hoping that is fine with you.

May we confirm that you send in your unit (DJI Mini 2) to our repair facility on November 18, 2020, and still have not received any feedback? I managed to pull up the case number using your DJI Forum account. We'll help you to seek urgent attention from the higher level team to further assist you with any feedback they can provide. We thank you for your patience.

Note: If there is any misunderstanding caused by Google Translate, please feel free to let us know and we will try our best to provide a correct solution. Thank you for your understanding. Thank you for choosing DJI and have a great day!

2020-12-13
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Beisl
lvl.2
Flight distance : 59564 ft
Germany
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DJI Diana Posted at 12-13 10:28
We are sorry to read about your frustrations with our customer service. Allow us to help you with this. You are using our English customer service, I will use Google Translate if that is fine to address your issues, and hoping that is fine with you.

May we confirm that you send in your unit (DJI Mini 2) to our repair facility on November 18, 2020, and still have not received any feedback? I managed to pull up the case number using your DJI Forum account. We'll help you to seek urgent attention from the higher level team to further assist you with any feedback they can provide. We thank you for your patience.

Vielen Dank, für die schnelle Antwort. Ich hoffe, dass ich auf diesem Wege Zeitnah meine Akku zurück bekomme.

Best Regards
2020-12-14
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DJI Diana
Administrator
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Online

Beisl Posted at 12-14 01:27
Vielen Dank, für die schnelle Antwort. Ich hoffe, dass ich auf diesem Wege Zeitnah meine Akku zurück bekomme.

Best Regards

Your case has been escalated to our supervisor team to follow up, we'll have someone contact you within working hours.
2020-12-14
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Beisl
lvl.2
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Okay, vielen Dank
2020-12-14
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DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

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Beisl Posted at 12-14 03:27
Okay, vielen Dank

You're welcome.
2020-12-14
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