Repair DJI Mavic Pro
1099 9 2021-3-2
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o(^-^)o
tschoe.tom
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Hello DJI i want to know is my Mavic Pro arrived in the Netherlands Repair Center!?

Repair Progress Inquiry says is not arrived in Service Center!?Best RegardsTomCAS-5927516-Q5L1S6

Unbenannt.JPG
Unbenannt2.JPG
2021-3-2
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DJI Diana
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Hi tschoe.tom, thank you for reaching DJI Forum regarding the concern. I was able to pull up the case since it was sent in at your own expense, what I can do is to forward the tracking details to our designated team for them to check the package on our receiving warehouse, and when it was successfully received, you will receive an email about it, thank you.
2021-3-2
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tschoe.tom
lvl.1
Germany
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Hello Diana, thank you very much. I would be happy if my Mavic Pro has arrived in the Netherlands. German postal service has informed me that the package with the Mavic Pro has arrived. I hope everything will be fine!? Greetings Tom tschoe.tom@kabelmail. de
2021-3-2
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Colly2000
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Hallo,
hat sich Ihr Reparatur-Status mittlerweile geändert?
Ich habe meine am 22.02. weg geschickt und noch immer
keine Status-Änderung.  :-(

Gruß
2021-3-2
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tschoe.tom
lvl.1
Germany
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Hallo,ja hat sich heute endlich geändert :-).Paket ist laut DHL angekommen am 26.02.2021.DJI hat etwas länger gebraucht 03.März 21 um den Status angekommen zu geben.Dachte schon meine Mavic Pro ist verschollen :-(.Habe meine Drohne jetzt schon zum 3ten Mal zur Reparatur dort hin geschickt.Bisher wars immer spitze mit der Bearbeitung.1x bekam ich sogar eine nagelneue Mavic Pro zurück.Denke mal die haben viel Arbeit!?Grüsse Tom
2021-3-3
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tschoe.tom
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Jetzt erscheint im Status wieder nichts!? Komisch
2021-3-3
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DJI Wanda
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Colly2000 Posted at 3-2 23:31
Hallo,
hat sich Ihr Reparatur-Status mittlerweile geändert?
Ich habe meine am 22.02. weg geschickt und noch immer

Hello there, we are sorry for bringing you this experience. Could you please send us your CAS number for us to further check?

Thanks
2021-3-3
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DJI Wanda
Administrator
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tschoe.tom@kabelmail.de Posted at 3-3 01:29
Jetzt erscheint im Status wieder nichts!? Komisch

Hello, we are now checking with the repair center for more details on the status. We will be in touch, thank you for your patience.
2021-3-3
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fans71b95853
lvl.1
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DJI Wanda Posted at 3-3 05:39
Hello there, we are sorry for bringing you this experience. Could you please send us your CAS number for us to further check?

Thanks

CAS-5927516-Q5L1S6
Thanks for your Support :-) Tom
2021-3-3
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KuroKenshi
lvl.2
Netherlands
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Hey Tom,
Ich hoffe, alles ist gut gelaufen und die Drohne wurde in gutem Zustand empfangen?
Aber ist es seltsam, dass es so lange gedauert hat, bis er empfangen wurde?
2021-3-26
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