Vídeo travando
3988 7 2021-4-27
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
MuriloLara
New

Brazil
Offline

Boa tarde, a instituição onde trabalho possui um drone phantom 4. Quando utilizamos a função de vídeo, vemos que o a gravação dá umas enroscadas, não ficando o filme fluido contínuo. Gostaria de saber qual o possível problema que está causando isso? se seria o equipamento/hardware ou app ou alguma outra coisa. Estarei enviando junto um link com uma demonstração de vídeo dos travamento que ocorrem na filmagem. O cartão de memorio usado no phantom é um micro sd Sandisk extreme.

https://drive.google.com/open?id=1-Sn3wKcrW7hLj-4v724wgxeMvmM_9-zE&authuser=macapeladoalto%40gmail.com&usp=drive_fs

Att. Murilo.
2021-4-27
Use props
DJI Stephen
DJI team
Offline

Hello there Att. Murilo. I am sorry for the trouble this has caused and thank you for reaching out. Before this issue happened was there a hard landing or a crash that happened to the said DJI drone and may we know if you have any ND/PL filters installed during that said flight? In addition kindly please try to perform a quick gimbal auto-calibration and refresh/update the said DJI Drone's firmware as well and kindly please try using a different microSD card on the said DJI drone (Write speed ≥15MB/s, Class 10 or UHS-1 rating required, Max Capacity: 128 GB) to see if the issue will still persist. Thank you.
2021-4-27
Use props
Emerson rodrigues
New

Brazil
Offline

Boa tarde amigo

Estou com o mesmo problema, tem algum pen drive pra indicar?
2023-6-23
Use props
DJI Paladin
Administrator
Flight distance : 318 ft

Offline

Emerson rodrigues Posted at 6-23 07:27
Boa tarde amigo

Estou com o mesmo problema, tem algum pen drive pra indicar?

Hi there. Thank you for reaching out and we do apologize for the inconvenience. Can you please confirm what specific DJI product are you currently using? Could you please provide the original video file showing the issue? Please keep us posted. Thank you.
2023-6-29
Use props
dronelivin
New

Brazil
Offline

comprei um mini 3 pro e tbm estou com vídeos travando temei com outros catões e não consegui resolver tentei trocar de player tbm travo
passei o video por cabo
2023-8-11
Use props
Caio Dias
New

Brazil
Offline

I recorded part of my flight with the mini 3 pro.
But when I saw the video I noticed that the video got stuck in some parts at the beginning of the video.  Is this a manufacturing or firmware error?
1-28 20:40
Use props
DJI Tony
Administrator

Offline

Caio Dias Posted at 1-28 20:40
I recorded part of my flight with the mini 3 pro.
But when I saw the video I noticed that the video got stuck in some parts at the beginning of the video.  Is this a manufacturing or firmware error?

Hi. Sorry about the trouble. If the video is being played on a PC, please copy the photos and videos on the microSD card to the computer before playing. (Some microSD card readers may have poor performance. Check the video playing resolution. If the resolution is 4K (3840 × 2160P30/25/24 or 4096 × 2160P24/25), check whether the device configurations are OK. Some older computers may experience playing errors.
4. If the video is frozen. You can also try using another player (such as KMPlayer, VLC, or QuickTime. The issue may be resolved due to different players having different decoding mechanisms. Please keep us posted. Have a great day.
1-28 21:48
Use props
brioso
New

United States
Offline

Ola, eu tenho um Dji Avata e das pooucas vezes que voei e gravei videos sempre os transferi do oculos e estava todos otimos. Mas eu notei que que sempre que eu tirava fotos elas nao aparecem nos arquivos do oculos, nem na memoria interna e nem no cartao de memoria. Foi entao que resolvi olhar e copiar diretamente do cartao no drone, entao copiei os arquivos do cartao de memoria do drone e la estavam as fotos e os videos. Mas porem eu notei mais um problema, as fotos abriram todas e as imagens estavam otimas mas os videos nao rodavam, apenas comecam e travam. Ja tentei abrir com diversos programas e é a mesma coisa. Entao eu conectei o cabo usb-C diretamente no drone para copiar os arquivos da memoria interna,pensando que o problema seria do cartao, mas sem sucesso , os arquivos da memoria interna tambem nao rodam. Será um problema do Drone? O que devo fazer?
2-4 18:01
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules