Bonjour, j’ai voulu enregistrer CARE REFRESH sur le site . Il me marque que je l’ai déjà acheté, mais ne me confirme pas qu’il est bien enregistré. Comment savoir si c’est enregistré. Merci bonne journée
Hello there, may I know where did you purchase the DJI Care Refresh? If you purchased the unit from DJI Store, the DJI Care Refresh will be bound to the DJI Care Refresh automatically. You can use the serial number and double-check if DJI Care Refresh has been bound to your DJI Care Refresh here https://service.dji.com/djicare/coverage
If it has a DJI Care Refresh for your serial number, and there is the aircraft's information in the Device Management in DJI Fly app, you are good to go. You can send me your serial number to double-check as well.
Je pense avoir enregistré correctement sur votre site, CARE REFRESH acheté sur le site DJJ, sur votre site apparaissent les informations suivantes:
- le n° d'agrément est bien celui que j'ai sur le mail que vous m'avez envoyé.
- le n° aicraft S/N correspont bien a mon drone
Agreement Number Aircraft S/N Replacement Period Replacements Times Status
XXXXXXXXXXXX YYYYYYYYYYYY 2022/08/27 - 2023/08/26 2(Flyaway Coverage: 1) valid
Par contre sur l'appli DJI FLY je n'arrive pas à lier CARE REFRESH, ma question est donc la suivante, CARE REFRESH est t'il bien activer ???
Je pense avoir enregistré correctement sur votre site, CARE REFRESH acheté sur le site DJJ, sur votre site apparaissent les informations suivantes:
I am deeply sorry for the belated reply. May I know if the issue is solved? If it is not solved, please provide a screenshot of the error message in the DJI Fly app for me to confirm it further. Look forward to your reply.