DJI Tony
Administrator
Offline
|
djiuser_kswMiMm1bnVk Posted at 8-27 04:00
io ho avuto questo problema, drone acquistato usato pagato con bonifico bancario, ho scritto a dji, inviato il bonifico, dal momento che il venditore non risponde più alle mail a me dji dice che se non risponde lui non me lo disconnettono, in pratica mi trovo un drone che non posso associare, il venditore non risponde e l'assistenza dji dice che se lui non risponde non disconnettono quindi il drone pagato non sarà mai mio a meno che non vado a denunciarlo alle forze dell'ordine.....per 200 euro.
in questo caso l'assistenza fa schifo
Hi there.We are very sorry to hear about this issue.
In order to protect our customers' legal rights and data privacy security, it is needed to perform unbinding via the associate account.
Our colleague also tried to contact the original owner, but no response was received.
We are very sorry to inform this and can only advise you to contact the original owner or seller for assistance in unbinding. The direct seller has the responsibility to make sure everything works fine before selling to other customers. We sincerely apologize for this situation.
If you have other questions in the future, please feel free to contact us. |
|