Samsung A13 not working
316 7 2023-5-22
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
GillesD
lvl.1

Canada
Offline

Why is the Samsung A13 can't work with my mini .
2023-5-22
Use props
DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Offline

Hi. Thank you for your feedback. For a better usage experience, most apps have been updated to 64-bit. As your mobile phone does not support 64-bit apps, DJI Fly can’t be installed. We recommend that you try another mobile device. Meanwhile, we’ll log and report your issue, and evaluate whether your mobile phone will be compatible with subsequent product development. Thank you for your understanding.
2023-5-22
Use props
drones de yann
New

France
Offline

Bonjour,

Je viens d'acquerir un dji air 2s et le vendeur ma assuré la compatibilite de mon A13. hors je m'apercois que DJI  ne fait rien pour les utilisateur de a 13
2023-5-26
Use props
GillesD
lvl.1

Canada
Offline

Bonjour, oui ce serais bien que DJI place une patche pour un cellulaire qui ne date pas de plusieurs années puisse fonctionné avec les drones MINI
2023-5-26
Use props
GillesD
lvl.1

Canada
Offline

ainsi que tous les modèle de drone surtout que le vendeur te confirme que sa vas fonctionné.
2023-5-26
Use props
GillesD
lvl.1

Canada
Offline

J'ai eu besoin de chercher pour trouver un cell que personne n'utilisait et qui était compatible, ces ce qui me permet d'utiliser mon drone mini
2023-5-26
Use props
DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Offline

drones de yann Posted at 5-26 10:50
Bonjour,

Je viens d'acquerir un dji air 2s et le vendeur ma assuré la compatibilite de mon A13. hors je m'apercois que DJI  ne fait rien pour les utilisateur de a 13

Hi, you are using our English customer service. I will use Google Translate to understand your inquiry. I'm sorry for the inconvenience this may have caused you. We'll forward this feedback to our relevant team and evaluate whether your mobile phone will be compatible with subsequent product development. You may also refer to this link: https://www.dji.com/downloads/djiapp/dji-fly to check for more compatible mobile phones for the DJI Fly app. If there is any misunderstanding caused by the translator, please feel free to let us know, and we will try our best to provide a correct solution. Thank you for your understanding.
2023-5-26
Use props
DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Offline

GillesD Posted at 5-26 11:28
J'ai eu besoin de chercher pour trouver un cell que personne n'utilisait et qui était compatible, ces ce qui me permet d'utiliser mon drone mini

Hi, you are using our English customer service. I'll use Google Translate to understand your question. I apologize for any inconvenience this may have given you. We appreciate your valuable suggestions. We will forward your feedback to the relevant department. You may refer to this link: https://www.dji.com/downloads/djiapp/dji-fly to check the list of compatible mobile phones for the DJI Fly app. Thank you for your understanding and support.
2023-5-26
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules