verification numéro de serie et garantie sans factures d'achat
Home / Events /
640 7 1-16 10:03
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
aerovideos
lvl.3
Flight distance : 799268 ft
  • >>>
France
Offline

Bonjour
J'ai acheté un drone "DJI Mavic 3 pro fly more combo" d'occasion  récemment.
  • si le drone est sous garantie est-ce que je peux bénéficier de la garantie sans la facture d'achat ?
  • je ne peux justifier que de l'achat sur le site d'occasions français "leboncoin.fr"

Merci
1-16 10:03
Use props
DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Offline

Hi, there. Thank you for reaching out. If you need to use the warranty claim on this device, a proof of purchase is not needed. Our relevant team will check the warranty based on the aircraft's serial number. If the device still has a DJI Care Refresh service plan active, please ensure that the seller gives you permission to use the remaining replacement, and proof of purchase of the service plan is required for confirmation. Thank you.
1-16 15:50
Use props
aerovideos
lvl.3
Flight distance : 799268 ft
  • >>>
France
Offline

Merci pour votre réponse.
Je n'ai pas le numéro de série du drone car je n'ai pas encore reçu le drone, mais j'ai les numéros de série des batteries associées au fly more combo de ce drone, peut-être pouvez-vous retrouver le numéro de série et me dire si il est toujours sous garantie et jusqu'à quelle date ?
Par contre je ne sais pas si il y a une garantie "car refresh" sur ce drone ou si c'est simplement la garantie produit 24 mois ?
Merci de vérifier le numéro de série de batterie et me donner les informations sur le drone.
Bonne journée
Screenshot_20240117_043225_Leboncoin.jpg
Screenshot_20240117_043210_Leboncoin.jpg
Screenshot_20240117_043157_Leboncoin.jpg
1-16 19:35
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Online

aerovideos Posted at 1-16 19:35
Merci pour votre réponse.
Je n'ai pas le numéro de série du drone car je n'ai pas encore reçu le drone, mais j'ai les numéros de série des batteries associées au fly more combo de ce drone, peut-être pouvez-vous retrouver le numéro de série et me dire si il est toujours sous garantie et jusqu'à quelle date ?
Par contre je ne sais pas si il y a une garantie "car refresh" sur ce drone ou si c'est simplement la garantie produit 24 mois ?

Hi there, if you would like to check the warranty, you could go to the following link for checking.
https://repair.dji.com/device/search?lang=fr&re=fr

Warmly reminder, before purchase from a third-party, it is suggested to let the seller to unbind the device from the original account to ensure your future use. Thanks.
1-16 22:09
Use props
aerovideos
lvl.3
Flight distance : 799268 ft
  • >>>
France
Offline

J'ai finalement le numéro de série du Mavic 3 pro fly mor combo que j'ai acheté d'occasion sur le site français leboncoin paiement sécurisé.
pouvez-vous me dire si il est actuellement garanti et si en cas de problème indépendant de ma volonté je peux faire marcher la garantie même sans avoir de facture ?
Voici le numéro de série du drone :  1581F67QC238L0148146
1-17 00:09
Use props
DJI Diana
Administrator
Flight distance : 2408 ft

Offline

aerovideos Posted at 1-17 00:09
J'ai finalement le numéro de série du Mavic 3 pro fly mor combo que j'ai acheté d'occasion sur le site français leboncoin paiement sécurisé.
pouvez-vous me dire si il est actuellement garanti et si en cas de problème indépendant de ma volonté je peux faire marcher la garantie même sans avoir de facture ?
Voici le numéro de série du drone :  1581F67QC238L0148146

Hi. Thank you for the information. Based on the serial number, the aircraft is still under warranty, and the device does not have a DJI Care Refresh service plan. I suggest allowing the owner to unbind their account to the device so you can bind your DJI account to the device. Once the device is bound to your account, you can purchase the DJI Care Refresh after passing the video verification. Please be advised that binding an aircraft to an account implies that the account owns the aircraft. Only bound accounts may apply for DJI Care flyaway coverage. If the bound account is changed, the device's ownership is transferred to the new account. Thank you.
1-17 14:31
Use props
aerovideos
lvl.3
Flight distance : 799268 ft
  • >>>
France
Offline

How to manage vidéo vérification with dji to get a care refresh ?
Thanks
1-17 22:45
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Online

aerovideos Posted at 1-17 22:45
How to manage vidéo vérification with dji to get a care refresh ?
Thanks

Hi aerovideos, you could apply for online video verification of your product via the below link.
https://service.dji.com/djicare/customerupload
Once the verification is qualified and approved, you could purchase DJI Care Refresh within 72 hours of receiving the purchase notification. Thanks.
1-18 07:08
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules