Mexico City P3 pilot meet up
691 3 2016-1-10
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
artcuevas
lvl.1

Mexico
Offline

It would be a great idea to for Mexican pilots to meet up in Mexico City in late January or early February in order to exchange points of view, experiences, and talk about tips, photography, video and our drones.

Sería una gran idea que los pilotos mexicanos que viven en la CDMX nos reuniéramos a finales de enero o principios de febrero para intercambiar puntos de vista, experiencas y platicar sobre consejos, fotografías, video y nuestros drones.
2016-1-10
Use props
alanis.antonio
lvl.1

United States
Offline

Hey,
Im from Mexico City and I would be glad to meet up and having flying partners around, share some experiences and such !

Hey,
yo soy de la CDMX, me gustaria hacer la reunion y tener compañeros voladores y compartir experiencias y demás !

de que parte de CDMX eres ?
2016-1-11
Use props
Silver Aztec
lvl.1
Flight distance : 20600384 ft
  • >>>
United States
Offline

Hey I was just there in Mexico City last month I may be back there in August so if guys want to meet up I'd would definitely like to do that keep in touch
2016-2-27
Use props
Silver Aztec
lvl.1
Flight distance : 20600384 ft
  • >>>
United States
Offline

El mes pasado estuve por ahí pero si en un futuro se ponen en contacto y se reúnen en algún punto me gustaría hacerlo ya que estaré de regreso por halla como en agosto aguamos un grupito y volar nuestras naves y mantengámonos en contacto un saludo
2016-2-27
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules