Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
copy url feature
1071 8 2016-2-11
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
jnf2869
lvl.1

United States
Offline

Hi
I am new to just about every aspect of filming, rendering, etc. I also have a new apple air2 and am new to apple format as well so I have a few questions. In sharing a video with the Go App i notice a selection that says "copy URL" what does this do exactly. If I hit it the air 2 Ipad does nothing it seems. Where is this sao called dcopied URL go. Do i have to paste it someplace, and what is the practical uses for this copy url feature?
Thanks in advance for any help
2016-2-11
Use props
[RCG]Balthazar
lvl.4
Flight distance : 475371 ft
Norway
Offline

Never used it but try pasting it here maybe?
2016-2-11
Use props
Kneepuck
lvl.4
Flight distance : 275105 ft
United States
Offline

Url is Underwear Replacement log.  It logs how many incidents you have that may make you crap you pants.  You present this log to your doctor as part of your yearly physical  to determine if you are safe to fly.  Normally,  the answer is, Depends.

Just kidding.  Url is what a web address is called .  I am not apple virtuoso,  but normally that feature would copy the address your stuff is stored so you can paste it elsewhere as a link.  A convenience feature.
2016-2-11
Use props
DJI-Ken
DJI team
Flight distance : 1515312 ft
  • >>>
United States
Offline

If you hit copy URL it just copies the URL of whatever video you are looking at and you can paste it into your browser, email or whatever and the link takes you to the video on Skypixel.
2016-2-11
Use props
jnf2869
lvl.1

United States
Offline

Thanks all. Yes I figured that is what it was for but i don't know how to paste it with this Apple Ipad. I am really not impressed with apple format at all. Not very user friendly IMHO. Apple seems to live on another planet from the PC world I am comfortable with. I really don't get how all the Apple aficionados say it is so wonderful and easy. Guess I have to figure out how to paste it somewhere on this IPAD
2016-2-11
Use props
Geebax
First Officer
Australia
Offline

Kneepuck Posted at 2016-2-12 05:24
Url is Underwear Replacement log.  It logs how many incidents you have that may make you crap you pa ...

Funny guy you are.....
Yoda
2016-2-12
Use props
Kneepuck
lvl.4
Flight distance : 275105 ft
United States
Offline

I owe it all to clean healthy living.
2016-2-13
Use props
fans9d1e25d9
New

Chile
Offline

Hola mi nombre es Daniel de los Santos y el dia 07/02/17 realice un pedido a la tienda dji.com , el numero de mi pedido es : 0013889312950 por un total de  USD $ 485.00  voy en la tercera etapa del envío del producto en la que ustedes ya aceptaron el pago de mi orden .  llevo mas de cinco días enviando mail a DJI para saber en que face de envío va mi pedido y su gente encargada de responder los mails a los clientes no han sido capas de darme una respuesta clara y concreta a dos simples preguntas que como cliente de DJI tengo el derecho de saber , que son :  1.- Quiero saber en que etapa de entrega va mi pedidos  2.- Quiero saber que día va a llegar mi pedido  yo no se si su personar a cargo de responder los mail ( jenny ,Cherry ) son maquinas o personas reales , por que me parece preocupante que sus respuestas sean tan vagas y poco claras  su respuesta a mis dos preguntas anteriores es :  Cherry Hoy a las 05:33  Esta solicitud fue cerrada y fusionada en la solicitud # 376027 "Accesorios Phantom.-".  Que quiere decir eso ? que mi orden en que etapa de envío va ?  mi orden se cancelo devido a que .. ?  por que fusionaron mi orden de envío con otra ?  en que me afecta esto a mi ?  los tiempos de entrega se alargan ?  por favor responder de forma clara y donde puedo ver el seguimiento de mi producto ya que en su pagina DJI.COM la orden de compra que me aparece es la numero Número De Pedido: 0013889312950 y no la 376027 como su personal me responde de forma poco satisfactoria  Adjunto orden de pago
2017-2-12
Use props
fans9d1e25d9
New

Chile
Offline

Hola mi nombre es Daniel de los Santos y el dia 07/02/17 realice un pedido a la tienda dji.com , el numero de mi pedido es : 0013889312950 por un total de  USD $ 485.00  voy en la tercera etapa del envío del producto en la que ustedes ya aceptaron el pago de mi orden .  llevo mas de cinco días enviando mail a DJI para saber en que face de envío va mi pedido y su gente encargada de responder los mails a los clientes no han sido capas de darme una respuesta clara y concreta a dos simples preguntas que como cliente de DJI tengo el derecho de saber , que son :  1.- Quiero saber en que etapa de entrega va mi pedidos  2.- Quiero saber que día va a llegar mi pedido  yo no se si su personar a cargo de responder los mail ( jenny ,Cherry ) son maquinas o personas reales , por que me parece preocupante que sus respuestas sean tan vagas y poco claras  su respuesta a mis dos preguntas anteriores es :  Cherry Hoy a las 05:33  Esta solicitud fue cerrada y fusionada en la solicitud # 376027 "Accesorios Phantom.-".  Que quiere decir eso ? que mi orden en que etapa de envío va ?  mi orden se cancelo devido a que .. ?  por que fusionaron mi orden de envío con otra ?  en que me afecta esto a mi ?  los tiempos de entrega se alargan ?  por favor responder de forma clara y donde puedo ver el seguimiento de mi producto ya que en su pagina DJI.COM la orden de compra que me aparece es la numero Número De Pedido: 0013889312950 y no la 376027 como su personal me responde de forma poco satisfactoria  Adjunto orden de pago
2017-2-12
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules