fansbf038726
Second Officer
Flight distance : 123104 ft
Russia
Offline
|
The global experience:
The buyer placed and paid for pre-order at least 1 week prior to the start of sales typically receives a number of advantages:
1. The buyer paid pre-order gets your order with one of the first.
2. The buyer paid pre-order gets nice accessories as a gift.
What we have with DJI?
The order is made and paid October 1, 2016, today, February 18, 2017, neither the money nor the MAVIC PRO, no more gifts.
In this case allegedly, those who order now shipped within 3 days, according to the text on the official DJI website.
Which is totally not fair to those who are waiting for your paid pre-order since 1 October 2016!
I believe that everyone who did order last year, and still didn't get it — DJI needs to give gifts, because after such unreasonable delay just receive my order after almost half a year will be enough.
DJI offer to distribute the gifts, approximately, as follows:
1. those who paid for pre-order in October 2016 — Gift: Mavic - Propeller Cage
2. those who paid for pre-order in November 2016 — Gift: Mavic - Intelligent Flight Battery
3. those who paid for pre-order in December 2016 — Gift: Mavic - ND Filters Set (ND4/8/16)
This action applies only to those who until February 15, 2017 AND have NOT RECEIVED YOUR PAID pre-order placed in last year!!
DJI, you want to get Your brand standing in the same row with Samsung and Apple?
Then where HAPPY fans of Your brand?
To get to buy You could, but you also need to make buyers happy is to not lose the face of the company.
P. S. when I pre-ordered October 1, 2016, initially I was promised delivery in late October.
Then in early November, then mid November, then early December, then in early January...
It is February, and the MAVIC PRO still not delivered.
124 people paid for pre-order and did not receive it until now!
Please support me everyone who is also waiting for its MAVIC PRO since last year.
------------------For Russian users and professionals------------------
Общемировая практика:
Покупатель оформивший и оплативший предзаказ хотя бы за 1 неделю до старта продаж обычно получает ряд преимуществ:
1. Он получает заказ одним из первых.
2. Как правило получает приятные акксессуары в подарок.
Что мы имеем у DJI?
Заказ сделан и оплачен 1 октября 2016, сегодня 18 февраля 2017, нет ни денег, ни MAVIC PRO, ни тем более подарков.
При этом якобы, тем кто заказывает сейчас - товар отгружается в течении 3х дней, судя по тексту на официальном сайте DJI.
Что в корне не справедливо, по отношению к тем, кто ждёт свой оплаченный заказ ещё с 1 октября 2016!
Полагаю, что все кто сделали заказ ещё в прошлом году, и до сих пор его не получили — DJI должны выдать подарки, т.к. после такой необоснованной задержки просто получить свой заказ спустя почти пол года будет уже мало.
Предлагаю DJI распределить подарки примерно, следующим образом:
1. тем кто оплатил предзаказ в Октябре 2016 — Подарок: Mavic - Propeller Cage
2. тем кто оплатил предзаказ в Ноябре 2016 — Подарок: Mavic - Intelligent Flight Battery
3. тем кто оплатил предзаказ в Декабре 2016 — Подарок: Mavic - ND Filters Set (ND4/8/16)
Эта акция относится только к тем, кто до 15 февраля 2017, ТАК И НЕ ПОЛУЧИЛ СВОЙ ОПЛАЧЕННЫЙ ПРЕДЗАКАЗ сделанный ещё в прошлом году!
DJI, вы хотите чтобы Ваш бренд стоял в одном ряду с Samsung и Apple?
Тогда где же СЧАСТЛИВЫЕ фанаты Вашего бренда?
Заставить купить Вы смогли, но нужно ещё и сделать покупателей счастливыми — чтобы не потерять лицо компании.
P.S. когда я оформлял предзаказ 1 октября 2016, первоначально мне обещалась доставка в конце октября.
Затем в начале ноября, затем в середине ноября, затем в начале декабря, затем в начале января...
Уже февраль, а доставка MAVIC PRO так и не осуществленна.
01 Mid-October
02 Begins November
03 January
04 Pre-oder to January
05 My Pre-oder placed 1 October 2016
|
|