Drone lost / drone perdu (Bretagne, France)
1123 2 2018-8-19
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Manfred2018
lvl.1
Flight distance : 28314 ft
France
Offline

Hi everyone (see below for French version), my Name is Manfred and I am on holiday in Brittany (Bretagne, France)  > see below for French version.
Last night, I "lost" my drone in the woods (basically only little trees, brambles with lots of blackberries and many (!) thorns), next to a street at the seaside (about 50 meters away from the sea, so there is no danger).

See the photo for the exact position and the last photo of the video (Screenshot, you see a little part of the street, that's why the drone can not be too far). I think I touched a tree and the drone fell into the bushes.

I already tried to find it (with protection, gloves, long pants etc.) for three hours this morning. But it is very hard because of the thorns and very thick brambles.
Is there someone who can help me? I'm sure we'll find it quickly enough with another drone by flying over the place of the crash ...

There is a very nice beach close to the site. So it's worth it!
Thank you in advance for your answers.
Manfred

- - - - - -
Salut tout le monde, je m'appelle Manfred et je suis en vacances à la bretagne.
Hier soir, j'ai "perdu" mon drone dans les broussailles (pas sure si le mot est correcte: quelques arbrisseau, beaucoup de ronces avec des mûres de ronce et beaucoup (!) d`épines), à côté d'une rue au bord de la mer (environ 50 mèters loin du mer, alors il n'y a pas de danger).



Voyez le photo pour la position exacte et le dernier photo du video (Screenshot, on voit un peu de la rue, c'est pourquoi le drone ne peut pas être trop loin). Je pense que j'ai touché un arbre et que le drone est tombé dans les ronces.

J'ai déjà essayer à le trouver (avec de la protéction, gants, pantalon long etc.) pour trois heures ce matin. Mais c'est très dure à cause des épines et les ronces très épaisses.
Est-ce qu'il y a quelqu'un qui peut m'aider? Je suis sure qu'on va le trouver assez vite avec un autre drone par survoler l'endroit du crash...

Il y'a une plage très jolie, juste à côté. Alors ca va valoir le coup (correcte?)!
Merci d'avance pour vos réponses.
Manfred

last view from video

last view from video

place of the crash

place of the crash
2018-8-19
Use props
djiuser_2pI9FcX9s3al
New

India
Offline

Nulife sterile surgical gloves is created to be accurate anatomical for suitable wrinkle free attachment. The more useable rubber film practiced in every pair of nulife gloves adds sensation while providing comprehensive security to the hand. aside from ergonomic feature, our stringent quality control measures work it the reliable assurance hand wear for surgeons.

nulife Dot com

2018-9-6
Use props
Blériot53
Captain
Flight distance : 6188465 ft
  • >>>
United Kingdom
Online

Tu ne l'as jamais retrouvé ?  
2022-4-20
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules