Witam Musze się podzieli nieprzyjemna sytuacja , jaka zaistniała nie dawno. Zamówilem w sklepie eGlobal Central.pl dron Mavic Air combo. Była promocja 5%. Po 10 dniach dostałem przesyłkę. Postanowiłem nagrać filmna You Tube z rozpakowania paczki. To miała być radosna chwila, bo długo odkładałem na pieniądze na ten zakup. Już w czasie wypakowania z folii bąbelkowej ujrzałem widok ,który zmroził moje serce. Pudelko nie miało folii fabryczneji a kolejne chwile pokazały otwarte pudełko i zamienione i używane wyposażenie dodatkowe.
To okropna chwila, gdy stwierdzasz ,że zostałeś oszukany ! Sklep eGlobal Central po wysłaniu im reklamacji, odpowiada , że nie można na filmie stwierdzić, że paczka była uszkodzona. Fakt w tym, że przesyłka nie była uszkodzona. Gdyby tak było, nie przyjął bym jej od kuriera Każdy by tak zrobil, gdyby coś podejrzewał. Paczka została wysłana ze sklepu lub magazynu eGlobal Central podmieniona. Podejrzewam, że dron został zwrócony jako uszkodzony przez klienta. Do pudełka ze zwrotem, z używanym wyposażeniem, ktoś z pracowników lub właściciel, włożył nowy dron i wysłali do mnie ! Chciałem zwrócic uwagę wszystkim, że na pudełku jest inny numer seryjny a na dronie jest inny ! Nie moge skożystać z gwarancji producenta , bo na fakturze jest inny numer seryjny niż na dronie! eGlobal Central chce , abym wysłał paczkę do Hong Kongu, i dokonał zwrotu, ale ja nie mam zaufania do firmy i boję się , że nie będę miał ani drona ani pieniędzy.Proszę uwazajcie, nie kupujcie w tej firmie, To loteria co dostaniecie a ciężko odzyskać gotówkę, bo to od nich zalezy, czy uznają reklamację. Czy ktos miał podobną sytuację, jesli tak , można złożyć pozew zbiorowy do sądu ! Co sądzicie o tej sytuacji i jaka macie radę dla mnie ? Pozdrawiam. rozpakowanie przesyłki z eGlobal Central.pl
Hi, we are so sorry to read on your unpleasant experience with the dealer, could you please PM me your email account, the serial number of the drone and the order number from the dealer if you have one, we will see if there is anything we can do for you, thank you.
DJI Diana Posted at 4-23 10:06
Hi, we are so sorry to read on your unpleasant experience with the dealer, could you please PM me your email account, the serial number of the drone and the order number from the dealer if you have one, we will see if there is anything we can do for you, thank you.
Witam. Jest to dla mnie bardzo przykre doświadczenie. Długo odkładałem pieniądze i zawiodłem się na sklepie eGlobal Central.pl . Dron , Mavic Air combo który mi przysłali ma numer seryjny SN 0k13G1S1BDA220 . Gdyby na fakturze był ten sam numer seryjny, to bym nie był tak zawiedziony, bo dostałem informację z suport , że dron nie był aktywowany. Więc cały problem teraz , że faktura ma zły numer seryjny drona i nie mogę nawet wykupić gwarancji DJiCare. Czy możesz mi pomóc , aby do mnie wysłali nową fakture z aktualnym numerem seryjnym ?
Numer zamówienia 7438175
adres mail. modezor@gmail. com
DJI Diana Posted at 4-23 10:06
Hi, we are so sorry to read on your unpleasant experience with the dealer, could you please PM me your email account, the serial number of the drone and the order number from the dealer if you have one, we will see if there is anything we can do for you, thank you.
djiuser_SYGol7e78hCb Posted at 4-24 10:38
Witam. Jest to dla mnie bardzo przykre doświadczenie. Długo odkładałem pieniądze i zawiodłem się na sklepie eGlobal Central.pl . Dron , Mavic Air combo który mi przysłali ma numer seryjny SN 0k13G1S1BDA220 . Gdyby na fakturze był ten sam numer seryjny, to bym nie był tak zawiedziony, bo dostałem informację z suport , że dron nie był aktywowany. Więc cały problem teraz , że faktura ma zły numer seryjny drona i nie mogę nawet wykupić gwarancji DJiCare. Czy możesz mi pomóc , aby do mnie wysłali nową fakture z aktualnym numerem seryjnym ?
Numer zamówienia 7438175
adres mail. modezor@gmail. com
Hi, Ive sent you a PM. Please check it later. Thank you.
Witam. Z eGlobal Central .pl wysłali do mnie fakturę , która ma błędny numer seryjny drona , jaki dostałem ze sklepu. Musze dostać nową fakturę, bo nie mogę uzyskać gwarancji ! Nie wiem do kogo trzeba napisać wiadomość? Jaki jest link do zespołu obsługi klienta ? Co dalej robić? Od kogo uzyskać pomoc ? Pozdrawiam.
gabikow Posted at 4-25 00:12
Witam. Z eGlobal Central .pl wysłali do mnie fakturę , która ma błędny numer seryjny drona , jaki dostałem ze sklepu. Musze dostać nową fakturę, bo nie mogę uzyskać gwarancji ! Nie wiem do kogo trzeba napisać wiadomość? Jaki jest link do zespołu obsługi klienta ? Co dalej robić? Od kogo uzyskać pomoc ? Pozdrawiam.
Hi Gabikow. Thank you for providing the information. Just to confirm, are you trying to purchase DJI Care Refresh? Thank you.