Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
Camera
1999 1 2019-6-1
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Thierry46
New
Netherlands
Offline

Hoi Ik ben in het bezit van een mavic Pro. Ik gebruikte vroeger een Iphone 6 als beeldscherm, maar helaas is die gestolen.
Nu heb ik een andere gekocht puur alleen voor beeldscherm. en alle parameters op het toestel zo gezet dat app de camera mogen bedienen. echter met de fostware van DJI go 4 krijg ik geen connectie met mijn beeldscherm. Ik krijg wel een connectie met mijn toestel die ik gebruikm voor normaal telefoon en media gebruik. Dus het ligt niet aan de drone.
Wat zie ik over het hoofdf dat hij geen beeld geeft. Bijde toestellen zijn van chineese makelaardij. dus beeldscherm telefoon en de telefoon die ik dagelijks gebruik
2019-6-1
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

Hi Thierry46, sorry for the inconvenience caused. I have tried to use Google Translate, but I'm not sure whether my understanding is correct. Just to verify, do you mean that the mobile device and controller cannot be connected after changing to another mobile device? Is there any error message in App?
2019-6-2
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules