OSMO - Solid Yellow Status Light
896 3 2019-7-31
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
drw937
New

United States
Offline

My OSMO shows nothing but a black screen after updating firmware to latest version. Nothing is wrong with SD card - it has been formatted and is working fine.  I've tried multiple SD cards.  What do I do?
2019-7-31
Use props
DJI Tony
Administrator

Offline

Hi, we're sorry for the inconvenience. We would like to assist you in regards to your unit, however, I'd like to ensure that we will address the situation correctly. Would it be possible if you confirm to us, what specific DJI Osmo do you have? Please let us know for further assistance. Thank you for your support.
2019-7-31
Use props
djiuser_65mXoA1vUu4o
New

Offline

Não consigo mais funcionar meu OSMO + depois que meu androide atualizou para 7.0
Aparece no DJI Go falando algo sobre versão 3.1.58 porém não acho essa versão e a atual que uso é 3.1.52
Quando conecto ao WIFI do OSMO logo desaparece no DJI Go a opção de OSMO e so aparece opção de conec
tar ao Drone
2019-9-3
Use props
djiuser_65mXoA1vUu4o
New

Offline

Não consigo mais funcionar meu OSMO + depois que meu androide atualizou para 7.0
Aparece no DJI Go falando algo sobre versão 3.1.58 porém não acho essa versão e a atual que uso é 3.1.52
Quando conecto ao WIFI do OSMO logo desaparece no DJI Go a opção de OSMO e so aparece opção de conec
tar ao Drone
2019-9-3
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules