Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
Fun in the Park on a Windy Day.
12Next >
404 41 11-13 01:09
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

G'day everyone,  here is a quick video of my drone flight today.. It was a bit windy with gusts up to 35kph but Sparky did pretty ok.   I hope you enjoy me having fun in the Park.




11-13 01:09
Use props
DAFlys
Captain
Flight distance : 602487 ft
United States
Offline

nicely done.
11-13 01:57
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline


Thanks... Sparky did ok even in the wind..
11-13 03:13
Use props
Montfrooij
Captain
Flight distance : 1716440 ft
Netherlands
Offline

Nice video
11-13 04:33
Use props
DJI Gamora
Super Moderator

Offline

Marvelous footage Greg! Thanks for sharing.
11-13 07:51
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline


Thanks Montfrooij
11-13 13:52
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

DJI Gamora Posted at 11-13 07:51
Marvelous footage Greg! Thanks for sharing.

Cheers... Thanks for watching
11-13 13:52
Use props
Arnie R
First Officer
Flight distance : 80958 ft
United States
Offline

Beautiful video.
11-13 18:12
Use props
Montfrooij
Captain
Flight distance : 1716440 ft
Netherlands
Offline


You're welcome!
11-14 05:28
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Awesome job.



RedHotPoker
11-14 14:19
Use props
DJI Gamora
Super Moderator

Offline

Greg - TheHuski Posted at 11-13 13:52
Cheers... Thanks for watching

It's my pleasure, Greg. Cheers!
11-14 15:01
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline


Thanks Arnie
11-14 20:40
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline


Thanks RHP
11-14 20:40
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline


Keep up the good work, only improves over time...

& thanks for sharing this with the forum.


RedHotPoker
11-15 02:22
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 11-15 02:22
Keep up the good work, only improves over time...

& thanks for sharing this with the forum.

Yeah everything does get better from flying better, editing etc etc..  I cringe at my very first few videos..  but hey it's all about learning and improving.
11-15 23:48
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 11-15 23:48
Yeah everything does get better from flying better, editing etc etc..  I cringe at my very first few videos..  but hey it's all about learning and improving.

You are on the right path, to much success. Thanks for working hard at improving.



RedHotPoker
11-16 02:41
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 11-16 02:41
You are on the right path, to much success. Thanks for working hard at improving.

Well the only way is UP!!!    
11-24 13:39
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 11-24 13:39
Well the only way is UP!!!

Haha, yeah, that’s the spirit. ;-)


I enjoy witnessing all your successes. Thanks for sharing.


RedHotPoker


11-24 13:49
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 11-24 13:49
Haha, yeah, that’s the spirit. ;-)

Not all is success, scattered amongst those is a few failures too LOL..
12-4 13:59
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-4 13:59
Not all is success, scattered amongst those is a few failures too LOL..

Oh, well, let’s not talk about those today. ;-)



It’s all part of learning how to fly. Practice more, crash less. Crashless.



RedHotPoker
12-4 23:42
Use props
jdc
Second Officer
Flight distance : 27300 ft
United States
Offline

Nice job, I like the lawn mower.
12-5 13:05
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-4 23:42
Oh, well, let’s not ta” about those today. ;-)

lol @ Crashless...  
12-5 21:25
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

jdc Posted at 12-5 13:05
Nice job, I like the lawn mower.

Thanks... I should have flown low and buzzed over his head.. We had a chat afterwards about the drone.
12-5 21:26
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline


We have the same goal. Haha



RedHotPoker
12-6 10:52
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-6 10:52
We have the same goal. Haha

LOL lately  my spark has been a Crash Test Dummy
12-8 04:23
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-8 04:23
LOL lately  my spark has been a Crash Test Dummy

Haha, they work like Timex watches. Remembering the ads.

They can take a licking, and come back ticking. Grin


RedHotPoker
12-8 14:36
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-8 14:36
Haha, they work like Timex watches. Remembering the ads.

They can take a licking, and come back ticking. Grin

Hahahaha...  yeah that's it... Mine has taken a Licking and comes back for more..    I wonder if the new Mini would be as durable???..
12-9 04:51
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-9 04:51
Hahahaha...  yeah that's it... Mine has taken a Licking and comes back for more..    I wonder if the new Mini would be as durable???..

Durabuilt is a window company I used to drive for. ;-)

Not sure about the Mini concerning quality of construction or material. But for me, bigger is better.

Easier to see.

But then, I attached Lume Cubes to mine, for much better visibility.


RedHotPoker
12-9 19:18
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-9 19:18
Durabuilt is a window company I used to drive for. ;-)

Not sure about the Mini concerning quality if construction or material. But for me, bigger is better.

I just went on a roadtrip and flew Sparky...  It's so hard to see a small drone if you fly it more than say 150m away..   Agree bigger is better..  but smaller is better if you travel..  Depends what you use it for.
12-10 15:09
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-10 15:09
I just went on a roadtrip and flew Sparky...  It's so hard to see a small drone if you fly it more than say 150m away..   Agree bigger is better..  but smaller is better if you travel..  Depends what you use it for.

Yes, a pocket drone could have its advantages, but none for me.

I already have other mini drones.

RedHotPoker
12-10 16:26
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-10 16:26
Yes, a pocket drone could have its advantages, but none for me.

I already have other mini drones.

I want a Mini, I hear they are pretty good..  Just need to save some $$$... too many things I need to pay b4 I can get a Mini..
12-10 17:02
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-10 17:02
I want a Mini, I hear they are pretty good..  Just need to save some $$$... too many things I need to pay b4 I can get a Mini..

Yeah, haha. I know that scenario. We make great plans, but then Life happens. ;-)

If that drone is a goal for you, it will happen.

Post more frequently, and build up your forum points. Let them pay for it. Haha
Every 1800 points can be converted, to $10USD.

Go to your forum home page and tap Points.


RedHotPoker

12-10 17:08
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-10 17:08
Yeah, haha. I know that scenario. We make great plans, but then Life happens. ;-)

If that drone is a goal for you, it will happen.

Well I just got back from Europe so after spending over 4 mths  I spent all my money..  Too many bills to pay b4 I can get another Drone..  LOL i need a lot of Posts to get the MINI haha..
12-10 17:56
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-10 17:56
Well I just got back from Europe so after spending over 4 mths  I spent all my money..  Too many bills to pay b4 I can get another Drone..  LOL i need a lot of Posts to get the MINI haha..

You get my upvote. Not sure what they count for here.


Yeah, it takes a lot of posts to make a purchase, but it’s just more incentive to be proactively posting...


RedHotPoker


12-10 19:29
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-10 19:29
You get my upvote. Not sure what they count for here.

LOL I have like around $35 with all my points.. Still a long way b4 i can get anything
12-10 21:43
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-10 21:43
LOL I have like around $35 with all my points.. Still a long way b4 i can get anything

Yeah, numbers are shy. Unless you wish for a few new props.

Even a new flight battery is out of reach, for a while longer. ;-)



RedHotPoker
12-10 21:55
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-10 21:55
Yeah, numbers are shy. Unless you wish for a few new props.

Even a new flight battery is out of reach, for a while longer. ;-)

It's ok... When I eventually get a Mini I will Pay for it in cash
12-11 23:58
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-11 23:58
It's ok... When I eventually get a Mini I will Pay for it in cash

Oh this DJI money is as good as gold, but it’s a long road to victory.

My plan was to eventually buy an Inspire 5. Hahaha

It would take that much time, to evening accumulate those funds... grin

Now, my plans would need to be rewritten, as life is too short, for those dreams, goals.

We are fortunate to have, what we bought already, but adding to that model list, is fun though. Haha


RedHotPoker
12-12 00:51
Use props
Greg - TheHuski
Captain
Flight distance : 635650 ft
Australia
Offline

RedHotPoker Posted at 12-12 00:51
Oh this DJI money is as good as gold, but it’s a long road to victory.

My plan was to eventually buy an Inspire 5. Hahaha

WOW.... You will have to chat in forums for 100 Years to buy an INSPIRE lol..
12-12 18:19
Use props
RedHotPoker
Captain
Flight distance : 165105 ft
Canada
Offline

Greg - TheHuski Posted at 12-12 18:19
WOW.... You will have to chat in forums for 100 Years to buy an INSPIRE lol..

I know, it’s a pipe dream at best.  

But us dreamers are who make it, a much more enjoyable life. ;-)



RedHotPoker
12-12 18:43
Use props
12Next >
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules