Como saber se o radio é o original que veio com o Drone Mavic 2 Pro?
1149 4 2019-12-13
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
Broda
lvl.2
Flight distance : 3149255 ft
Brazil
Offline

Pessoal, comprei um Drone novo, Dji Mavic 2 Pro,mas quem vende me mostrou abrindo da caixa , ele ativou o dorne, testou o guimbal, colocou o selo de garantia da Loja e me enviou

Quando chegou, liguei ele pela primeira vez e pediu pra Linkar o Radio no Drone. O radio veio tudos nos plasticos, mas olhando no manual, diz que o radio ja vem linkado no Drone, que isso so precisa ser feito se tu trocar de radio

Vendo serial do drone e do radio, tem alguma coisa que indica, um numero semelhante pra ver se o radio que tenho é realente o original do Drone ?

O drone ta funcionando normalmente, mas fiquei meio assim agora lendo no manual que o que vem na caixa ja vem pareado e o meu pediu pra linkar....
2019-12-13
Use props
DJI Stephen
DJI team
Offline

Hello and good day Broda. Thank you for reaching out and for sharing these information with us. Kindly please send me the serial number of your DJI Mavic 2 Pro through PM for me to said drone on our DJI Database. Thank you.
2019-12-14
Use props
Broda
lvl.2
Flight distance : 3149255 ft
Brazil
Offline

DJI Stephen Posted at 12-14 09:40
Hello and good day Broda. Thank you for reaching out and for sharing these information with us. Kindly please send me the serial number of your DJI Mavic 2 Pro through PM for me to said drone on our DJI Database. Thank you.

Thanks, I will send to you
2019-12-17
Use props
DJI Stephen
DJI team
Offline

Broda Posted at 12-17 12:43
Thanks, I will send to you

You are very much welcome Broda. I will check your PM and check those serial numbers. Again thank you for your support.
2019-12-17
Use props
Broda
lvl.2
Flight distance : 3149255 ft
Brazil
Offline

The Seller will replace my Radio/Controller for a New one.  
When I get it, I'll give you the serial number to see the activation date, can it be?
2019-12-20
Use props
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules