Ejder Bingül
lvl.2
Turkey
Offline
|
OOO Posted at 2017-2-15 09:25
Ejder bey merhaba,
Benim öykümü biliyorsunuz. Sonraki gelişmeler şöyle: Satın aldığım yerle (fotografium) konuştum. Bana paketin üzerinde ithalatçı adı yazar. Onlarla irtibata geçin dedi. Dronun beyaz kutusu üzerinde (iyi ki atmamışım) importer başlığı altında bu bilgiler var. Ben de yeni farkettim. Karfa Karacasulu AŞ denen bir şirket benim cihazı ithal etmiş. Wen de baktım daha çok Nikon temsilcisi gibi görünüyor ama bu tür cihazları da ithal ediyorlarmış. Bu şirketin İstanbul teknik servisi ile görüştüm. Bana dronu kendilerine göndermemi istediler. Yeni olduğu için bu cihazı pek bilmiyorlarmış ve tamir için Hollanda'ya göndereceklermiş. Ben sadece arızalı dronu göndermeyi düşünüyordum ama bana herşeyi gönderin dediler (fly combo paketin çanta dahil tüm içeriği). Bu bana biraz tuhaf geldi. Diğer yandan DJI support bana bir kayıt açtı ve kendilerine göndermemi istedi (Almanya). DJI support bir form gönderdi ve onu doldurmamı istedi. Hangi parçaları göndereceksem onları da bu forma yazmamı istedi. Ayrıca formdaki bir yere sorunları kısaca anlatmamı istiyorlar. Şimdi arada kaldım. Almanya'ya kendim gönderirsem gümrük vs sorun olur mu acaba? Öte yandan İstanbula göndermek bana daha cazip geliyor. Çünkü geri kalan detaylarla onlar ilgilenecek. Ama tüm paket içeriğini istemeleri bana tuhaf geldi. Sizin benzer deneyimleriniz oldu mu?
Selam hocam,. Cihazı aldığın yerin tamire kendilerinin göndermek istemesi ilginç, neden bu teklifi yaptıklarını anlayamadım açıkçası, belki sadece yardımcı olmak istemişlerdir. Ama çantayı ve diğer yedek parçaları da beraberinde istemeleri bana pek iyi niyetli gelmedi.
Öte yandan kendin göndermek istersen kargo ücretini gönderirken senin ödemen gerekir. Ben sorduğumda 100 Euro civarı tutacağını söylediler. Hollanda ya tamire göndermeye karar verdiysen bunu başka firma vasıtasıyla değil de kendin yapmanı tavsiye ederim.
Gelişmelerden haber verirsen sevinirim.
|
|