Please select Into the mobile phone version | Continue to access the computer ver.
Service Upgrade Announcement ( NETHERLANDS/UNITED KINGDOM)
1158 10 2017-5-25 03:51:14
DJI Support
DJI team
Japan
Offline

Dear customers,

We are excited to announce the new menu option in our technical support call centre for the Spark. Contact us using the selection menu to get advice from a DJI support expert who will provide the relevant support for your issue.
IVR语音导航图-UK.jpg
DJI Support
05.25.2017


2017-5-25 03:51:14
Use props
Mcflying
Second Officer
Flight distance : 74296
Netherlands
Offline

Improvement is always good to hear.
2017-5-26 03:36:56
Use props
Spellbound
lvl.1
Flight distance : 953
Portugal
Offline

Ik heb een probleem, om gek van te worden, elke keer als de app start, krijg ik even later een zwart scherm, heb alles al geprobeerd,  enkele keren de app gewist en opnieuw geladen smartphone opnieuw opstarten, terug naar fabrieks instellingen, Mavic opnieuw geupdate, met assistent 2 de controller ook, niks helpt zwarte schermblijft terug komen, android-versie 6.0.1 smartphone met een ram geheugen van 3 Gig processor 4x 1,5 Ghz en een processor van 4x 1.2 Ghz ??? ik word er gek van, heeft het wel goed gedaan, maar sinds ik lichi aap downloden en er weer af heb gegooit, is het mis, wat zal er zijn??? HELP
2017-7-13 18:06:53
Use props
Katyciara
Banned
Offline

Tip: the author has been banned or deleted automatically shield
2017-7-18 05:45:10
Use props
x-acto
lvl.2
Flight distance : 48433
United States
Offline

This is great thanks dji
2017-7-28 16:28:07
Use props
solentlife
First Officer
Flight distance : 94150
Latvia
Offline

Given the fiasco surrounding my P3P that has been sent to Netherlands - seems the last thing you guys need is a Menu update !!

Given the repair list does not agree with the reasons I put my P3P to DJI - it would appear Netherlands Repair Service needs far more serious upgrade !

I honestly thought you guys had mixed my P3P up with someone elses ... but I'm told not the case.

I just wait the next episode.

Nigel
2017-8-2 07:52:42
Use props
solentlife
First Officer
Flight distance : 94150
Latvia
Offline

Mcflying Posted at 2017-5-26 03:36
Improvement is always good to hear.

Trouble is - its wrong item ... they need to improve their WORK not a menu system !!

Nigel
2017-8-2 07:50:19
Use props
Montfrooij
Captain
Netherlands
Offline

Spellbound Posted at 2017-7-13 18:06
Ik heb een probleem, om gek van te worden, elke keer als de app start, krijg ik even later een zwart scherm, heb alles al geprobeerd,  enkele keren de app gewist en opnieuw geladen smartphone opnieuw opstarten, terug naar fabrieks instellingen, Mavic opnieuw geupdate, met assistent 2 de controller ook, niks helpt zwarte schermblijft terug komen, android-versie 6.0.1 smartphone met een ram geheugen van 3 Gig processor 4x 1,5 Ghz en een processor van 4x 1.2 Ghz ??? ik word er gek van, heeft het wel goed gedaan, maar sinds ik lichi aap downloden en er weer af heb gegooit, is het mis, wat zal er zijn??? HELP

Probeer het eens in het Mavic forum (zie bovenaan) en dan in het Engels.
(mocht je dat nog niet gedaan hebben)
2017-8-30 01:45:52
Use props
Montfrooij
Captain
Netherlands
Offline

Good to know there is also Dutch support
2017-8-30 01:46:15
Use props
DJI-Mark
Moderator
United States
Offline

Spellbound Posted at 2017-7-13 18:06
Ik heb een probleem, om gek van te worden, elke keer als de app start, krijg ik even later een zwart scherm, heb alles al geprobeerd,  enkele keren de app gewist en opnieuw geladen smartphone opnieuw opstarten, terug naar fabrieks instellingen, Mavic opnieuw geupdate, met assistent 2 de controller ook, niks helpt zwarte schermblijft terug komen, android-versie 6.0.1 smartphone met een ram geheugen van 3 Gig processor 4x 1,5 Ghz en een processor van 4x 1.2 Ghz ??? ik word er gek van, heeft het wel goed gedaan, maar sinds ik lichi aap downloden en er weer af heb gegooit, is het mis, wat zal er zijn??? HELP

What version of the App do you have?
2017-9-11 11:52:55
Use props
fans1c8fbecd
lvl.1
United Kingdom
Offline

Launching a brand new Dji defects website soon what's everyone's thoughts on this and getting manufactures like Dji to respond to customers regarding known model defects as dji are well known for fobbing off customers with a load of mumbo-jumbo?
2017-9-28 02:25:33
Use props
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules

Close

DJI RecommendsPrevious /1 Next