DJI non manda a buon fine rinnovo 1 anno Care Refresh
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Enrico_1964
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Ciao,
sto cercando da giorni di "rinnovare la Care Refresh" (piano per un anno).
La mia banca per restrizioni "Antifrode", indica il vostro sito non sicuro e il pagamento non va a buon fine.
Come è possibile?


5-9 08:08
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DJI Diana
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Hi, there. I'm sorry to read about this issue you've encountered when placing an order from our official DJI Online store. May I confirm if you are able to try to use a different payment method for the transaction or if the issue also occurs when you've used a different Bank or method? Furthermore, were you able to reach out to our corresponding sales team regarding the concern?
5-9 12:43
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Enrico_1964
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DJI Diana Posted at 5-9 12:43
Hi, there. I'm sorry to read about this issue you've encountered when placing an order from our official DJI Online store. May I confirm if you are able to try to use a different payment method for the transaction or if the issue also occurs when you've used a different Bank or method? Furthermore, were you able to reach out to our corresponding sales team regarding the concern?

Buongiorno,
ho provato diverse volte con carte bancarie diverse. Ho pensato che il bonifico potesse essere una soluzione.
Ma probabilmente, considerando la cifra esigua del rinnovo Care Refresh, l'opzione per poter fare un bonifico non era attiva.
Se avete qualche soluzione alternativa, cortesemente, fatemi sapere.
Grazie
5-10 01:09
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DJI Thor
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Enrico_1964 Posted at 5-10 01:09
Buongiorno,
ho provato diverse volte con carte bancarie diverse. Ho pensato che il bonifico potesse essere una soluzione.
Ma probabilmente, considerando la cifra esigua del rinnovo Care Refresh, l'opzione per poter fare un bonifico non era attiva.

Hi there, if you only purchase the DJI Care service through our DJI store, it is unable to support the bank transfer as payment method. May I know did you generate an order number before?
If yes, please provide us the order number for checking.
If not, it is suggested to switch another card or use Paypal for the payment, or you could please contact with your card issuing bank to check the status, thanks.
5-10 07:04
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Enrico_1964
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DJI Thor Posted at 5-10 07:04
Hi there, if you only purchase the DJI Care service through our DJI store, it is unable to support the bank transfer as payment method. May I know did you generate an order number before?
If yes, please provide us the order number for checking.
If not, it is suggested to switch another card or use Paypal for the payment, or you could please contact with your card issuing bank to check the status, thanks.

Ciao Thor,
l'anno scorso con carta prepagata Visa ho regolarmento pagato la Care Refresh.
Quest'anno, è scaduta ieri la Care Refresh , con la stessa carta e con altre carte, la procedura di pagamento non va a buon fine perchè la mia banca per la legge che regola l'antifrode non manda a buon fine la transazione.
Ho provato ad associare una delle carte a Paypal ma il risultato è stato lo stesso.
L'ultimo tentativo che mi rimane è versare sul conto Paypal l'importo della Care Refresh.
Sperando che funzioni.
Io mi chiedo perchè l'anno scorso non ho avuto nessun problema e quast'anno non mi fa chiudere la transazione, cosa è cambiato?
Comunque grazie.
Comunicherò il risultato della prova di pagamento diretto su Paypal.
Il numero d'ordine dell'ultimo tentativo che ho fatto è questo:
Ordine n.0390588880401    09/05/2024
17:44:53
1 articolo/iTotale: 85,00 €
5-10 09:12
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DJI Thor
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Enrico_1964 Posted at 5-10 09:12
Ciao Thor,
l'anno scorso con carta prepagata Visa ho regolarmento pagato la Care Refresh.
Quest'anno, è scaduta ieri la Care Refresh , con la stessa carta e con altre carte, la procedura di pagamento non va a buon fine perchè la mia banca per la legge che regola l'antifrode non manda a buon fine la transazione.

Thank you for your reply. After checking the order record from our system, we found the order was canceled due to the payment has not been completed on time.

May I know have you tried to contact with your card issuing bank? At the same time, you could try the Paypal first to see if it could help. If the payment still fails, please provide us the screenshot of the error and we will further check with our relevant team. Please keep us updates if you need further assistance. Thanks.
5-11 17:39
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Enrico_1964
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DJI Thor Posted at 5-11 17:39
Thank you for your reply. After checking the order record from our system, we found the order was canceled due to the payment has not been completed on time.

May I know have you tried to contact with your card issuing bank? At the same time, you could try the Paypal first to see if it could help. If the payment still fails, please provide us the screenshot of the error and we will further check with our relevant team. Please keep us updates if you need further assistance. Thanks.

Buongiorno,
ho contattato la mia banca e mi hanno detto che per restrizioni "Antifrode", il vostro sito non è sicuro e il pagamento della transazione non va a buon fine.
Farò una prova con paypal e ti faccio sapere.
5-13 01:28
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Enrico_1964
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Enrico_1964 Posted at 5-13 01:28
Buongiorno,
ho contattato la mia banca e mi hanno detto che per restrizioni "Antifrode", il vostro sito non è sicuro e il pagamento della transazione non va a buon fine.
Farò una prova con paypal e ti faccio sapere.

Con Paypal la transazione è andata a buon fine.
Grazie per il supporto.
Buona giornata!
5-13 01:42
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DJI Thor
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Enrico_1964 Posted at 5-13 01:42
Con Paypal la transazione è andata a buon fine.
Grazie per il supporto.
Buona giornata!

Hi Enrico_1964, thank you for your update. We are glad to hear your issue has been solved. If you have any further questions, please feel free to contact us.
5-13 02:05
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