SUNUCU HATASI
12Next >
1724 57 8-1 21:02
Uploading and Loding Picture ...(0/1)
o(^-^)o
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

Merhaba,
Yurt dşından yeni dji mini 4 pro aldım fakat kumanda kurulumunda etkinleştirme başarız . hata kodu: sunucu hatası (-2) kontrol edin ve tekrar deneyin. yazıyor lütfen destek olur musunuz
8-1 21:02
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

We deeply apologize for the inconvenience you've experienced. The activation failure issue you encountered may be caused by a device firmware error. Would you be able to kindly send the device back to us? We will promptly replace it for you free of charge. We appreciate your understanding and cooperation.
8-2 03:43
Use props
djiuser_lQWG2dLH8rLO
lvl.1

Turkey
Offline

Yurtdışı dji mini 4 pro cihaz aldım fakat kumanda kurulumunda sunucu (-2) hatası alıyorum çözümü nedir?
8-3 21:52
Use props
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

DJI Mindy Posted at 8-2 03:43
We deeply apologize for the inconvenience you've experienced. The activation failure issue you encountered may be caused by a device firmware error. Would you be able to kindly send the device back to us? We will promptly replace it for you free of charge. We appreciate your understanding and cooperation.

Cihazı gonderemiyorum lütfen uzaktan destek olur musunuz
8-3 22:27
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

djiuser_lQWG2dLH8rLO Posted at 8-3 21:52
Yurtdışı dji mini 4 pro cihaz aldım fakat kumanda kurulumunda sunucu (-2) hatası alıyorum çözümü nedir?

Hello. We deeply apologize for the inconvenience you've experienced. The activation failure issue you encountered may be caused by a device firmware error. Would you be able to kindly send the device back to us? We will promptly replace it for you free of charge. We appreciate your understanding and cooperation.Here is the link: https://repair.dji.com/gb/repair/index
8-3 23:03
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-3 22:27
Cihazı gonderemiyorum lütfen uzaktan destek olur musunuz

Hello. Given the current abnormal activation state of the device, remote methods such as firmware refresh are infeasible for resolving the issue. Therefore, we kindly request that you send the device back to our service center. We will promptly replace it for you free of charge. Thank you for your understanding and cooperation.
8-3 23:05
Use props
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

bu ne saçmalık yeni almış olduğum ürün çalışmıyor cihazı geri göndermek gibi bir zamanım yok şuanda Türkiye'deyim size gönderip geri gelmesi 2 ay sürecek lütfen yeni yazılı yada uzaktan destek olunuz
8-4 21:17
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-4 21:17
bu ne saçmalık yeni almış olduğum ürün çalışmıyor cihazı geri göndermek gibi bir zamanım yok şuanda Türkiye'deyim size gönderip geri gelmesi 2 ay sürecek lütfen yeni yazılı yada uzaktan destek olunuz

Hi YUSUF1834, we apologize for any inconvenience caused. After our investigation, it seems the activation failure might be due to a device firmware issue. We kindly request that you bring the remote controller to our authorized service center (ASC) for further inspection. That is a more convenient way for you, and the technicians there will conduct a comprehensive assessment and provide you with a suitable solution. If you have any questions, please do not hesitate to consult with the technicians, or us. Thank you for your understanding and cooperation!

Following is the contact information of our ASC.
Company name: Karfo Karacasulu Dış Tic AŞ.
Service address: Hocapaşa Mahh. Ebusuud Cad. No:41 Sirkeci FATIH / ISTANBUL PC:34110
Contact number: +90 212 455 67 00
Email Address: djiservis@karacasulu.com
Available time: 09.:00AM - 18:00PM (12:30PM to 13:30 PM lunch break)/ (Saturday 09.:00AM - 14:00PM)
8-4 22:43
Use props
fans6aa1c0b1
lvl.1

France
Offline

DJI Susan Posted at 8-3 23:03
Hello. We deeply apologize for the inconvenience you've experienced. The activation failure issue you encountered may be caused by a device firmware error. Would you be able to kindly send the device back to us? We will promptly replace it for you free of charge. We appreciate your understanding and cooperation.Here is the link: https://repair.dji.com/gb/repair/index

8-5 11:45
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Offline


Hi there, sorry that we could not see your content here. May I know is there any thing we could help with? You could let us know more details so that we can assist, thanks.
8-5 17:40
Use props
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

8-5 21:12
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Offline


Hi there, as mentioned above, may I know did you try to approach the local authorized service center for the controller issue?
8-6 01:19
Use props
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

Merhaba belirtmiş olduğunuz servise cihazımı bugun bıraktım yurt dışı cihazı olduğunda dolayı ücret talep ediliyor lütfen iletişime gexip gerekenin yapılması gerektiğini servise soyler misiniz
Screenshot_20240806_122243_WhatsApp.jpg
8-6 01:23
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-6 01:23
Merhaba belirtmiş olduğunuz servise cihazımı bugun bıraktım yurt dışı cihazı olduğunda dolayı ücret talep ediliyor lütfen iletişime gexip gerekenin yapılması gerektiğini servise soyler misiniz

Hi there, we will help you to further confirm with our relevant team and keep you updated soon.
8-6 02:26
Use props
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

Merhaba bana verdiğiniz Karfo Karacasulu Dış Tic görüşüp beni acil bilgilendirmeniz rica ederim acil destek olun lütfen sizden bilgi bekliyorum
Screenshot_20240806_132725_Chrome.jpg
8-6 02:30
Use props
djiuser_lQWG2dLH8rLO
lvl.1

Turkey
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-6 02:30
Merhaba bana verdiğiniz Karfo Karacasulu Dış Tic görüşüp beni acil bilgilendirmeniz rica ederim acil destek olun lütfen sizden bilgi bekliyorum[Image]

Yusuf kardeşim merhaba aynı hata benimde başıma geldi takipteyim sonucu bildirirsen sevinirim
8-6 10:50
Use props
fans6aa1c0b1
lvl.1

Turkey
Offline

Yurt dışından geldi cihazim1 haftadir ayni hatayi aliyorum
8-6 12:57
Use props
Hakan Ulu
lvl.1

Turkey
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-6 02:30
Merhaba bana verdiğiniz Karfo Karacasulu Dış Tic görüşüp beni acil bilgilendirmeniz rica ederim acil destek olun lütfen sizden bilgi bekliyorum[Image]

Yusuf merhaba bende dün teslim ettim karfoya yurtdışı cihazı benimde bunla ilgili umarım ücret talep etmezler dji globalin ürünün arkasında durması gerek
Durumla ilgili dönüş olursa birbirimize haber verelim
8-6 21:29
Use props
YUSUF1834
lvl.1

Turkey
Offline

Merhaba global tarafını karacasulu ile görüşmesi lazım benim gibi yeni ürün alan herkez magdur suanda yeni bir kumanda 12 bin tl
8-6 22:20
Use props
Hakan Ulu
lvl.1

Turkey
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-6 22:20
Merhaba global tarafını karacasulu ile görüşmesi lazım benim gibi yeni ürün alan herkez magdur suanda yeni bir kumanda 12 bin tl

Global ile mailleştim tahminim değişim yönünde karar çıkabilir karacasulu ile görüştüklerini belirttiler karacasulu kendi arasında görüşcekti en son
8-6 22:52
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

djiuser_lQWG2dLH8rLO Posted at 8-6 10:50
Yusuf kardeşim merhaba aynı hata benimde başıma geldi takipteyim sonucu bildirirsen sevinirim

Hi there, could you please PM us the serial number to check more details?
8-7 00:16
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

fans6aa1c0b1 Posted at 8-6 12:57
Yurt dışından geldi cihazim1 haftadir ayni hatayi aliyorum

Hi there, could you please PM us the serial number to check more details?
8-7 00:16
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

Hakan Ulu Posted at 8-6 22:52
Global ile mailleştim tahminim değişim yönünde karar çıkabilir karacasulu ile görüştüklerini belirttiler karacasulu kendi arasında görüşcekti en son

Hi there, if there is anything we can help you with, you can PM us the details and we will do our best to help.
8-7 00:18
Use props
DJI Thor
Administrator
Flight distance : 13602 ft
Offline

YUSUF1834 Posted at 8-6 22:20
Merhaba global tarafını karacasulu ile görüşmesi lazım benim gibi yeni ürün alan herkez magdur suanda yeni bir kumanda 12 bin tl

Hi there, I sent you the PM and please check, thanks.
8-7 00:21
Use props
Hakan Ulu
lvl.1

Turkey
Offline

DJI Mindy Posted at 8-7 00:16
Hi there, could you please PM us the serial number to check more details?

Sıfır hatalı olan cihazlarımızı türkiye servisi karfo karacasulu'ya teslim ettik değişim için muhtemelen sizden haber bekliyorlar bunu hızlandırmamız gerekiyor dji büyük bir marka ve kötü bir imaj yaratıyor herkes için
8-7 01:07
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

Hakan Ulu Posted at 8-7 01:07
Sıfır hatalı olan cihazlarımızı türkiye servisi karfo karacasulu'ya teslim ettik değişim için muhtemelen sizden haber bekliyorlar bunu hızlandırmamız gerekiyor dji büyük bir marka ve kötü bir imaj yaratıyor herkes için

Hi there, I sent you a PM to collect some information, could you please take a look?
8-7 02:01
Use props
fans6aa1c0b1
lvl.1

Turkey
Offline

Mini 4 pro aldim almanyadan buraya getirdim sunucu hatasi aliyorum kumandadan karacasulu firmasini aradim hic bir sekilde yardimci olmadilar türkiyeden alinan cihazlarla ilgileniyorlarmis çöp oldu cihazim acil destek istiyorum
8-7 07:26
Use props
djiuser_lQWG2dLH8rLO
lvl.1

Turkey
Offline

DJI Mindy Posted at 8-7 00:16
Hi there, could you please PM us the serial number to check more details?
Özelden dönüş yapabilir misiniz
8-7 08:16
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

fans6aa1c0b1 Posted at 8-7 07:26
Mini 4 pro aldim almanyadan buraya getirdim sunucu hatasi aliyorum kumandadan karacasulu firmasini aradim hic bir sekilde yardimci olmadilar türkiyeden alinan cihazlarla ilgileniyorlarmis çöp oldu cihazim acil destek istiyorum

Hi there, we are sorry for any inconvenience. Could you please PM us the serial number to check for more details?
8-7 18:40
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

djiuser_lQWG2dLH8rLO Posted at 8-7 08:16
Özelden dönüş yapabilir misiniz

I sent you a PM, you can take a look now.
8-7 19:44
Use props
fans6aa1c0b1
lvl.1

Singapore
Offline

DJI Susan Posted at 8-7 18:40
Hi there, we are sorry for any inconvenience. Could you please PM us the serial number to check for more details?

Özelden mesaj nasıl atılıyor bilmiyorum isterseniz burda paylasabilirim seri numarasini
8-7 22:49
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

fans6aa1c0b1 Posted at 8-7 22:49
Özelden mesaj nasıl atılıyor bilmiyorum isterseniz burda paylasabilirim seri numarasini

Hello.I have sent you a private message, you can check it out.
8-7 22:52
Use props
fans6aa1c0b1
lvl.1

Singapore
Offline

DJI Susan Posted at 8-7 22:52
Hello.I have sent you a private message, you can check it out.

Malesef bulamıyorum attiginiz mesaji
8-7 23:00
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

fans6aa1c0b1 Posted at 8-7 23:00
Malesef bulamıyorum attiginiz mesaji

Hello.If you don't mind, you can share the serial number here.
8-7 23:06
Use props
fans6aa1c0b1
lvl.1

Singapore
Offline

DJI Susan Posted at 8-7 23:06
Hello.If you don't mind, you can share the serial number here.

Resim olarak gonderdim
IMG_0516.jpeg
8-7 23:18
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

fans6aa1c0b1 Posted at 8-7 23:18
Resim olarak gonderdim

Hi there, I sent you a PM to collect some information, could you please take a look?
8-8 00:01
Use props
djiuser_JXATYLRPwUvA
lvl.1

Netherlands
Offline

Hakan Ulu Posted at 8-6 21:29
Yusuf merhaba bende dün teslim ettim karfoya yurtdışı cihazı benimde bunla ilgili umarım ücret talep etmezler dji globalin ürünün arkasında durması gerek
Durumla ilgili dönüş olursa birbirimize haber verelim

Merhaba. Ayni sorunu yaşıyorum. Almanya amazon dan aldım. Türkiyeye dönmedim daha. İade şansım var. Sorun çözüldü mü ona göre iade etmeyi düşüneceğim
8-9 06:01
Use props
DJI Mindy
Administrator
Offline

djiuser_JXATYLRPwUvA Posted at 8-9 06:01
Merhaba. Ayni sorunu yaşıyorum. Almanya amazon dan aldım. Türkiyeye dönmedim daha. İade şansım var. Sorun çözüldü mü ona göre iade etmeyi düşüneceğim

Hi there, if you're in Germany, we kindly request that you send the remote controller to our repair center for further inspection by creating a case here at [https://repair.dji.com/repair/index]. DJI technicians will conduct a comprehensive assessment and promptly provides you with a suitable solution. If you have any questions, please do not hesitate to reach out to us. Thank you for your understanding and cooperation!
8-9 06:36
Use props
djiuser_JXATYLRPwUvA
lvl.1

Netherlands
Offline

Bu kadar üründe aynı problem yaşanıyor ve siz hala amazon'dan satış yapıyorsunuz. Ürünü iade ettim. Yazılım sorunlarını çözerseniz yeniden sipariş veririm.
8-9 11:03
Use props
DJI Susan
Administrator
Offline

djiuser_JXATYLRPwUvA Posted at 8-9 11:03
Bu kadar üründe aynı problem yaşanıyor ve siz hala amazon'dan satış yapıyorsunuz. Ürünü iade ettim. Yazılım sorunlarını çözerseniz yeniden sipariş veririm.

Hello, we are very sorry for the problems you are experiencing with the product. After our investigation, it seems the activation failure might be due to a device firmware issue. We will feedback on your suggestions to the relevant team. If you have any questions, please do not hesitate to reach out to us. Thank you for your understanding and cooperation.
8-9 19:47
Use props
12Next >
Advanced
You need to log in before you can reply Login | Register now

Credit Rules